Bölüm 43

57 2 0
                                    

Elysia'nın uyuyan yüzüne bakan Cassian, odaya yaklaşan varlık karşısında ayağa kalktı.

Sabahlığını giydi ve onu uyandırma korkusuyla sessizce odadan çıktı.

"Philip, ben arayana kadar yiyecek getirme."

"Ah! Evet anladım. Ama yardımcının acil bir raporu var."

Bunu duyunca tek kaşını kaldırdı.

Cassian ona baktığında başını çevirip odaya baktı ve kapıyı kapattı. Daha yeni uyudu, bir süre sonra onu ziyarete gidebilir.

"Peki ya Lloyd?"

"Ofiste seni bekliyor."

***
Lloyd ofise elbisesiyle girerken Cassian'a garip bir şekilde baktı.

Efendisinin hayvansı bir yüzü vardı.

"Peki önemli rapor nedir Lloyd?"

Üç gün yatak odasında kalmak yeterli olmaz mıydı?

Lloyd gözyaşlarını yuttu ve keskin bir enerjiye büründü.

"Genç Leydi Blanche, Veliaht Prens'le temasa geçti."

"Sebebi...?"

"Ayre Sarayı'nda Veliaht Prens ile özel bir görüşme yaptı. Nasıl bir konuşma yaptıklarını anlayamadım."

Cassian elinin tersiyle yüzünü destekleyerek düşüncelere daldı. Revos'un bir kadını saraya çağırmasının üzerinden uzun zaman geçti. Onu yatak odasına çağırmayı bile düşünmüyordu ama Leydi Blanche ile tanıştı.

"Lady Blanche ile tanıştıktan sonra Veliaht Prens'in merkez saraya ziyaretleri daha sık hale geldi. Günde birkaç kez ziyaret ettiğini söylüyorlar."

"Majesteleri? Henüz iyileşmedi."

Lloyd başını salladı.

Son zamanlarda kronik bir hastalık nedeniyle durumu iyice kötüleşen imparatorun yatak odasına kapanmasının üzerinden uzun zaman geçtiğini çok az kişi biliyordu.

Cassian bu düşünce karşısında kaşlarını çattı.

Her zaman Veliaht Prens'in Elysia'dan kolay kolay vazgeçmeyeceğini düşünmüştü. İmparatorluk onayına sahip olmalarına rağmen evlenmek üzere nişanlanıyorlar. Ancak Revos'un bu konuda yapabileceği hiçbir şey yoktu, bu yüzden onu yalnız bıraktı.

"Düğününüzü mü bozmaya çalışıyorsunuz?"

O halde neden Leydi Blanche? Soru bunu takip etti.

Cassian, Lumiere'in zapt sırasında ona bakan gözlerini hatırladı. Böylesine berrak bir zihni fark etmeyecek kadar aptal değildi. Lumiere'i gören Elysia ona aşık olabileceğini düşündü ama durum farklıydı.

Bu sahiplenme duygusuydu, yalnızca ona sahip olma arzusuydu.

Sorun, bu duyguların Elysia ile ilgili olmasıydı. Cassian, Lumiere'in ona sık sık baktığını biliyordu...

Kıskançlık, açgözlülük, nefret ve her türlü kirli duygu kontrol altına alınmıştı.

'Belki de Elysia'yı alıp götürmek istemiştir.'

Cassian, Lumiere'in Elysia'ya karşı neden böyle hissettiğinin artık bir önemi olmadığını düşünüyordu; sadece Lumiere'in bu şeyleri bilmemesini diledi. Sadece onun artık acı çekmemesini ve kendi çitinin içinde güvenli bir şekilde kalmasını umuyor.

Artık Lumiere'in konuyu kavramasına izin vermenin zamanı gelmişti.

"Zehir nereden geliyor?"

"Henüz emin değilim ama sanırım materyali Blanche Markizliği'ne ait gibi görünen bir işletmeden aldım."

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin