Elysia gözlerini kıstı ve Cassian'a baktı.
Neden kapıyı çalmadan içeri girdi?
Muhtemelen duymadığı endişe yavaş yavaş ortaya çıktı.
Endişeyle titreyen kırmızı gözlere bakarken kaşlarını çattı. Cassian doğrudan onun yanına gitti, elini tuttu ve bir elini alnına, diğer elini ise boynuna doladı.
"Eğer hastaysan bana söylemeliydin... Hoo."
Elysia, Cassian'ın onu gözlemlemesine izin verdi. Onun canlandırıcı bedeniyle birlikte serinlediğini hissettiğinde reddetmesi zordu.
Bu şekilde ileri geri itmek komik bile değildi.
"Hadi yatak odasına gidelim."
Cassian onu dikkatle kollarının arasına aldı.
Reddeteceğini düşünen Elysia uysalca kollarını Cassian'ın boynuna doladı. Aslında kendi başına yürümeye bile cesaret edemiyordu. Ramote ile konuştuktan hemen sonra bile zaten enerjisini kaybediyordu.
Yatak odasına doğru giderken aralarında hiçbir konuşma geçmedi.
Elysia dün böyle bir konuşma yapmıştı ve o zamandan beri onu ilk kez görüyordu, bu yüzden ağzını kolayca açmak onun için zordu.
Bu sırada Cassian onun durumuna kızmış görünüyordu.
***
Elysia'yı yatağa yerleştirip ona doğru eğildi ve elini uzattı.Uzun parmakları gözlerinin kenarlarını okşuyordu.
"Ağladın mı?"
"HAYIR."
Cassian bir şeyler düşündü ve sonra elini Elysia'nın arkasından uzattı. Kurdelenin çözülme sesi ve kıyafetlerinin gevşemesiyle birlikte, onu dizginlemek için aceleyle elini kaldırdı.
"Birdenbire ne oldu?!"
“Vücudun bir ateş topu. Hala onu giyiyor musun?”
"Sorun değil."
“Dün yeterince kan içmediğin içinse…”
Elysia onun sözleri üzerine başını salladı.
Kılıçtan kaynaklanan yaralar zaten hızla iyileşiyordu. Ama bu nedir…? Bir itiraf duyunca kalbinin derinliklerinin farkına varan genç bir kadının ateşi gibiydi…
Bunun üzerine utanç içinde düşünmeyi bıraktı.
"Her şey yolunda. Zamanla daha iyi olacak, tamam mı?”
"Uyudunmu?"
Böyle bir itirafı duyunca uyuyamadı.
Elysia gözlerini tekrar indirdi.
Çünkü dün gece pek iyi uyumadığını biliyordu. Üstelik suçlu yalnızca kendisiydi, dolayısıyla söyleyecek bir şeyi yoktu.
"Eğer gerçekten endişeleniyorsan hizmetçileri durdur."
"Ne demek istiyorsun?"
"Sadece biraz dinlenmek istiyorum. Belki yakında beni tuvalete sürükleyecekler ve bunu orada burada yapacaklar. Zor olacak ve şu anda benim için çok zor."
"Hmm…"
Cassian düşünerek başını eğdi ve çenesini ovuşturdu.
Elysia evet diyen bir cevap alacağını düşünüyordu ama bir şekilde endişeliydi.
"Ben hiçbir şeyi bedava yapmıyorum."
“….?”
"Bunu yapmayacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...