Bölüm 52

49 4 0
                                    

Cassian sanki yeterince anlamış gibi hoş bir şekilde gülümsedi.

Ona gülümseyerek baktığında, nedense sırtı soğuk görünüyordu. Daha sonra Elysia'nın bileklerini tuttu ve başını eğdi.

“Farklı bir başlangıçtı ama bence o zaman en azından dürüsttün.”

Birbirlerinin nefesini hissedebildikleri uzaktan, boyunlarını kaşırken tükürdükleri seslerdeki öfke açıkça görülüyordu.

'O kızdı…'

“Peki ne yapmamı istiyorsun, ha? Bu senin düşündüğün şey değil. Nedir?"

Elysia onun delici sözlerine yanıt olarak dudaklarının kenarlarını kaldırdı. "Bu doğru. Sen de akıllısın. Yani şimdi bile…”

"Bir öpücükte bu kadar kırmızı bir yüzle."

Cassian, Elysia'nın sözünü kesti ve ağzını açtı. Elysia'nın çenesini tuttu ve bakışlarını kendisine indirdi, ardından Elysia'nın elini onun sol göğsüne yerleştirip kendi elini de üstüne koydu.

Onun büyük eliyle kapladığı kendi eli, çarpan, çarpan bir kalp atışını hissetti.

"Böyle zıpladığını hissedebiliyorum. Fikrimi değiştirmemi mi istiyorsun? Gerçekten mi?"

'Yalan söyleme.' Gözleri bunu söylüyor gibiydi.

Açık mıydı? Bunu öğrense bile elinde değildi. Elysia güzel gülümsemesini soldu ve ağzını açtı. Artık ortaya çıkmasını istemiyor.

“Tepki vermek için yürek sahibi olmanıza gerek yok.”

'Vücudumu yanlış anlama, sırf senin vücudunu istiyorum diye...'

Sonunda onun inatçı bakışlarıyla karşılaştı ve dudağını ısırdı.

"Ha... Gerçekten mi?"

Bunun üzerine Cassian onu tekrar öptü.

Kaçmasını engellemek için başının arkasını destekledi, köklerine sıkıca tutundu ve dudaklarını çiğnedi. Yavaşça dudaklarını ısırdı ve şişmek üzere olana ve dudakları birbirinden ayrılana kadar emdi. Cassian, Elysia'nın elini ensesine götürdü.

"O halde bunu da al. Sen sadece bedenimi istiyorsun. Artık hiçbir önemi yok.”

"Ne saçma!"

"Seni seviyorum."

Elysia bir an nefes almayı unuttuğunu düşündü.

Gümüş kirpikleri titriyordu ve bir cevap bulamayan dudakları defalarca ısırılmıştı.

Kalbi sanki daha hızlı atamazmış gibi atıyordu.

Elini tutarken yakalanacağından korkarak elini çekmeye çalıştı ama hareket etmiyordu.

"Ne olursan ol, böyle bir şey beni etkilemez. Eğer gerçekten senden vazgeçmemi istiyorsan..."

Elysia'nın yüzü sanki ağlıyormuş gibi buruştu.

Ensesindeki elini tuttu ve dudaklarına götürdü. Cassian'ın dudakları tertemiz elinin üstüne dokunduğu kadar sıcaktı.

"Bana dürüstçe söyle. Beni kabul etmemenin gerçek nedeni nedir?”

Konuşamadığından emin görünüyordu.

Elysia yumruğunu sıkıca sıktı.

'Sana söyleyemem. Sana kendimden bahsetmek çok kötü ama daha ne söyleyebilirim ki?'

“Ah— düzelteceğim. Öyle olsa bile senden vazgeçebileceğimi sanmıyorum.”

“Cassian…”

Kırmızı gözler artık kelimelerle oynamamanın anlamını taşıyordu. Cassian'ın yüzüne karanlık bir gülümseme yayıldı. Karakteristik rahat ve durgun atmosferi geri döndü.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin