Bölüm 100

4 0 0
                                    

Elysia, Rania'nın yüzünü tuttu ve bakışlarıyla buluştu. Buraya nasıl geldiğinden kesinlikle emin olması gerekiyordu.

…Eğer Rania’yı burada öldürseydi kendisi de öldürülür müydü?

Henüz sözleşme bedelini alamayan iblisin müteahhitin ölmesine izin verip vermeyeceğini merak etti. Rania kurtarılsa bile, Rania’nın tapınağa kilitlenip zapt edilip edilemeyeceği sorusu hâlâ devam ediyordu.

İblis tapınakta ortaya çıkacak mıydı? İçeri girebilir mi?

Yoksa Rania’ya onu şimdi çağırmasını mı söylemesi gerekiyordu…?

Tehlikeli olur mu? Üstelik Der zaten onu efendisi olarak seçmişti.

Rania'ya kendinden emin bir şekilde Der'in efendisinin kendisi olduğunu, dolayısıyla sözleşmenin bedelini ödeyemeyeceğini söyledi. Ancak eğer sahibi o olsaydı iblis Der'i alamazdı ya da Der ile olan sözleşme bozulabilirdi. Sözleşmeyi bozmanın bir yolu var mıydı, yoksa Der'i alıp götürmek için onu öldürebilir miydi…

Düşünceler durmadan devam etti.

Doğru bir bilgi olmadığı sürece Rania’yı körü körüne öldürmemeliydi. Şimdilik ilk önce Der'in gözlerini gördüğüne dair anısını silmek daha iyi olurdu.

"Ah…"

Rania kısa bir süre inledi ve uykuya dalıp yere düşerken bayıldı. Elysia salondan çıkarken, onu izleyen Cassian ona usulca sarıldı. Daha sonra Bug'a bir komut vererek salonun içini eğilerek işaret etti.

"Onu şimdilik emniyete alın."

"Evet!"

Bug soğuk atmosferi görünce daha hızlı hareket etti.

"Başını küçük bir belaya soktun."

"Üzgünüm."

Elysia onun taktığı yüzüğe sihir döktüğünü gördü ve beceriksizce gülümsedi.

Aniden yatak odasının manzarası ortaya çıktı.

Cassian onu yatağa oturttu ve ona bir şey getirdi. Onun avucundaki kan lekelerini silmesini izlerken dudaklarını yaladı.

"Erken geldin."

“...Elysia.”

"Kızgın mısın?"

"Endişelendim. Bir engel olmasına şaşırdım. Ancak senin iyi olduğunu öğrendiğimde biraz rahatladım."

Salonun neye benzediğini gördükten sonra biraz sinirlendi. Onun sözlerini duyan Elysia başını eğdi ve ayaklarının dibinde diz çöküp avucundaki yaraları inceleyen adamın alnını öptü.

"Buna engel olamadım."

"Bunu durdurmadın mı?"

Avuçlarındaki yaralar ve adamın dönüşümlü olarak ona baktığını görünce ağzını kapattı. Daha önce Lumiere ek binadayken de benzer bir durum yaşanmıştı. O zamanlar dikkatli olacağına söz vermesi daha da sinir bozucuydu.

“Rania Aiden, Elysia'ydı.”

Cassian başını kaldırdı ve onunla göz göze geldi.

“O orijinal Elysia.”

Elysia ona Rania'dan duyduğu her şeyi anlatırken Cassian hikayeyi dinlerken avucuna bir bandaj koydu.

"Leydi Aiden'ı serbest bırakmamı mı istiyorsun?"

"Ne yapacağımı bilmiyorum."

“Onun öylece gitmesine izin veremezsin. Yapılacak daha çok şey olduğunu biliyorsun."

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin