Bölüm 1[Yan Hikaye]

11 0 0
                                    

Hikaye 1'den Sonra. Yeniden Birleşme

'…Gerçekten reenkarnasyon diye bir şey var mı? O zaman seni tekrar görebilirim.'

Geçen gün Cassian'a söylediği sözler bunlardı. Artık tam olarak ne zaman olduğunu bile hatırlamıyordu.

O anki duygularını hatırlayan Elysia, kollarındaki Der'in sırtını okşadı. Bunun mutlu sonun arifesinde gerçekleşeceğini, ikisinin de benzer zamanda öleceğini bilmiyordu. Kendisinden biraz daha erken ölen Cassian'ı görmeyi çok istiyordu.

Hail'den reenkarnasyonun var olduğunu duyana kadar oğlu Cardel'i ikna etmeyi başaramadı.

"Tatlım, gerçekten deneyecek misin?"

Her zaman olduğu gibi Dolu aniden ortaya çıktı, bu yüzden artık o kadar da şaşırtıcı değildi. Elysia başını salladı. Başarılı mı başarısız mı olacağını bilmiyordu ama ilk etapta başka seçeneği yoktu.

Cassian'ın reenkarnasyonu ne olursa olsun, aynı seçimi kayıtsız şartsız yapardı. Yine de Elysia onunla bir kez daha tanışmanın tek yolunun bu olup olmadığını bilmiyordu çünkü bu dünyada reenkarnasyon gibi bir şeyi isteyemezdi.

"Dolu."

İnsanların ve vampirlerin çocukları olamazdı ama bir çocukları vardı. Ruhu insan bedenine girdiğinde kalbi atan bir vampirdi. Ancak ne Hail ne de Elysia orada başka sorunların ortaya çıkacağını tahmin edemezdi.

"Evet. Niçin beni arıyorsun?"

"Neden geldiniz? Sadece git."

“Şimdi bu duruma nasıl düştüm?”

Hail, olacaklara dair beklentisini gizleyemedi. Başarılı olacağını düşünüyor gibiydi.

Belki de Cardel'in yeteneği yüzündendi.

“Ben ölürsem Der’e ne olur?”

Başarılı olduğunda kalbinin durduğu andan bahsediyordu.

"Hala merak ettiğim birçok şey var. Senin gibi bir tiple ilk kez karşılaşıyorum tatlım.”

Dürüst olmak gerekirse Der, Şeytan Diyarında yaşayan canavarlardan biriydi.

Zeka açısından kesinlikle üstündü ve basitçe bir canavar olarak adlandırılması başlı başına benzersizdi. Mesela bir efendi seçip ömrünün sonuna kadar onun yanında kalmak ve onu korumak. Genellikle efendi bir iblis olduğu için korunmasına gerek yoktu, bu yüzden pek bir anlamı yoktu.

Elysia ve Hail'in merak ettiği şey Der'in ölümüydü.

Efendi öldüğünde birlikte ölmesi yaygın olduğundan, iblisler onun yaşam süresini paylaşıp paylaşmadığını ya da efendi öldüğü için kendi canına mı kıyacağını bilmiyorlardı.

"Siz iblisler ne biliyorsunuz?"

Hiçbir şeyi doğru dürüst bilmiyor gibiydiler. Elysia, Der'in bakışlarıyla karşılaştı ve içini çekti.

“Der'in yaşamasını istiyorum. Sözleşmenin ne olduğu önemli değil."

"Sen olmasaydın zaten ölürdü."

Hail'in dediği gibi belli bir yaşa gelmeden ustasını seçmezse ölecekti. Ondan duyduğu hikayeler şaşırtıcı görünüyordu.

“Şans eseri şanslıydım.”

Hail, Der'in ustası olarak seçilmek istediğini, bu yüzden uzun süredir takip ettiğini söyledi. Yine de Der onun efendi olmasına izin vermedi ama sadece bir süreliğine orada kalmasına izin verildi.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin