Elysia bacaklarındaki gücü kaybetmiş gibi görünüyordu, bu yüzden Cassian'a yaslandı.
Lucio, insanların çoğunun ormandaki şifalı otları toplayarak geçimini sağladığı küçük bir köydü. Bu nedenle, her ne kadar biraz sert olduğunu düşünse de, dışarıdan gelenlere de bir sınır getirilmesini bekliyordu.
Köye girdiğinde her evin pencereleri kapanıyor, hatta perdeleri çekiliyor, etrafta kimse dolaşmıyordu.
Sorun, karşılaştığı bazı insanların korkmuş görünmesiydi.
Orta yaşlı bir kadının, çocuğunu eteğinin genişliğine saklayarak evine girdiği görüldü.
"Bir şey oldu?"
"Bence de."
Cassian arkayı işaret ederken arkasında saklanan iki şövalye dışarı çıktı. Şövalyelere olup bitenler hakkında kısa talimatlar verdi ve tekrar yürümeye başladı. Han olmadığı için muhtarı ziyarete gidecekti ama nedense isteksizdi.
Elysia onun kolunu yakaladı ve sessizce fısıldadı.
“Cassian, onu hemen bulup bir sonraki kasabaya geçelim mi?”
“Zor değil mi?”
Cassian dudaklarının kenarlarını gevşekçe gerdi ve Elysia'nın vücudunu inceledi. Yüzü sanki o gözlerin neden bahsettiğini biliyormuş gibi kırmızıya döndü.
"Zor olacağını düşünüyor gibisin."
"Durmak üzereydim. Eşim bana yalvardı."
"Sen bu şekilde yaptın."
Cassian sırıttı ve Elysia'nın alnını öptü. Daha sonra ince belini sararak vücudunu kendisine yaklaştırdı ve kulağına fısıldadı.
"Beğendin değil mi? Eğer çok zorsa bana sarılıp gidebilirsin.”
"Hayır, teşekkürler."
"Zor olup olmadığını söyle bana."
"Evet yapacağım. Neyse, güneşin batmasına daha çok zaman var. Hadi doğrudan ormana gidelim.”
Bunu söyleyen Elysia, hâlâ ona sarılmaya çalışan Cassian'ı iterken güldü.
Köydeki atmosfer iyi olmasa da onunla geçirdiği her zamanın tadını çıkarıyordu. Yani yapması gereken tek şey, Peloit'in sığınağını hemen bulup suçunu ortaya çıkarmaktı.
Ormana girdiğinde onu aradı.
"Cassian."
"Sarıl bana?"
"Gerçekten kaç kere oldu? Elimde değil çünkü bana böyle sarılmak istiyorsun."
Elysia elini beline doladı ve kollarını onun boynuna doladı.
“Cassian, her şey bittikten sonra söylemek istediğim bir şey var. O halde kalbinizi hazırlayın.”
"Eh, biraz korkuyorum."
Bunun üzerine Cassian endişeli bir yüzle ona baktı. Artık onun yanında olacağını söylese de belki de hâlâ endişeliydi.
"Bunu duyduktan sonra pişman olmanın faydası yok, çünkü gitmene asla izin vermeyeceğim."
"Eğer durum buysa, bunu yapmaktan çekinmeyin."
"Seni seviyorum."
Elysia yanağını çenesinin altından öptü.
Cassian buna yanıt verirmiş gibi başını eğdi ve dilini derin bir şekilde iç içe geçirdi.
Kuş cıvıltılarının olmadığı sessiz ormanda sadece Cassian'ın ayak sesleri duyulabiliyordu. Bir nedenden dolayı huzurlu hissettirmişti, bu yüzden mutlu bir yüzle yüzünü onun kollarına sürttü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...