Şans eseri bir saat sonra başlayan bir açık artırma vardı.
Kendisi akşam saat dokuzda ne tür bir müzayede yapılacağını merak ediyordu ama Elysia bunun nasıl bir şey olduğunu merak ediyordu.
Sonunda Cassian ve Ryan'la birlikte müzayedeye üçlü olarak katıldı. Elbette çevreyi koruyan birkaç şövalye var.
"Bu benim ilk açık artırmam, o yüzden sabırsızlıkla bekliyorum."
“Fazla bir şey beklemeyin.”
Cassian'ın yüzündeki biraz sıkıntılı ifadeyle bunun onun düşündüğünden başka bir şey olmadığını ekledi. Hayal kırıklığına uğramasından korkuyor gibiydi ve Ryan da aynı ifadeyi taşıyordu.
İlk kez bir müzayedeye katılan tek kişi oydu sanki.
Ryan onun bunu ne zaman gördüğünü merak etti ama istihbarat loncasında olduğu için biraz tecrübesi olabileceği sonucuna vardı.
"Oraya bak."
Açık artırma çok uzakta değildi, bu yüzden çabuk geldiler.
Tek katlı binanın penceresi yoktu ve girişi siyah bir bezle kaplanmış gibi görünüyordu.
"Ah, sanki kötü bir şey yapıyormuşum gibi hissediyorum."
Kasvetli bir atmosfer yaydığı için bilmeden böyle düşünüyordu.
Cassian gülümsedi ve onu beline doladı. Her ne kadar figürünü bir elbiseyle gizlese de girişte sıraya giren insanların gözlerinin ona doğru döndüğünü hissedebiliyordu.
“Maske takıp içeri girecek miyiz?”
“Bu açık artırmanın nasıl olduğunu bilmiyorum. Hazır olması lazım."
Ryan girişte duran personele bir şeyler söyledi ve kıpırdamadan durdu.
Muhtemelen maske almayı bekliyordu.
Ryan'ın aldığı maske kelebek şeklinde bir maskeydi, ancak yüzü pek gizlemek için kullanılmış gibi görünmüyordu.
"Bu ne?"
"Sadece kendini daha iyi hissetmeni sağlamak için."
Bunu bilerek almıştı, bu yüzden takmak kibarlıktı, o yüzden siyah maskeyi taktı.
Taktıktan sonra etrafına baktı ve iki adamın onu ellerinde tuttuklarını gördü. Kullanmaya pek niyetleri yok gibi görünüyordu.
"Ayrı bir girişimiz var."
Bu yine gücün tadı mı?
Müzayede evine sıra beklemeden başka bir girişten girebildiler.
***
Bu müzayede evinin bir zamanlar tiyatro olduğu doğru olsa da orada bir sahne vardı ve koltuklar belli aralıklarla dizilmişti.Elysia ikinci kattaki ayrı bir alana yönlendirildi.
Esas olarak soyluların kullandığı bir alan gibi görünüyordu. Birinci kata giren insanları gördüğünde tüccar gibi görünenlerden yabancı gibi görünenlere kadar çok çeşitli görüntüler gördü.
Kesinlikle iş dünyası ile aktif bir ticaretin olduğu bir şehirdi.
"Hadi açık artırmayı başlatalım."
Sahnenin ışıkları açıldı ve moderatör müzayedenin başladığını duyurdu.
İlk eşya bir kolyeydi; gerçekten var olabilecek bir krallığın hazinesi.
Yine de çok ilginç bir durum değildi. Ve ne ikinci ne de üçüncü o kadar iyi görünmüyordu, bu yüzden sıkıldı.
"Haklısın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...