Elysia, Cassian'la çıktı ve Arbel'e doğru yola çıktı. Oldukça meraklı bir yüzü vardı.
Tapınak tamamen yıkıldığı ve kara büyünün arındırılması gerektiği için meşgul olurdu. Ancak hiç umursamıyormuş gibi görünüyordu. Diğer rahiplerin bu şeyleri kendilerinin yapıp yapmamasının bir önemi yoktu.
Arbel, gözleri parlayarak ona baktı.
"Düşes'in kullandığı kara büyünün nesi farklı?"
"Başrahip."
Cassian sanki ağzına dikkat etmesi gerekiyormuş gibi tehditkar bir sesle ona seslendi. Arbel hâlâ ona hiç umursamıyormuş gibi bakıyordu ve bir cevap bekliyordu.
"Ben kara büyü kullanmıyorum ama?"
"Ne…?"
Elysia normal büyü yaparak elini hafifçe salladı. Kara büyü ile normal büyüyü aynı anda kullanamazdı.
Yanan alevlerden dolayı yine tavanda siyah kurum kaldı.
Cassian'ın kahkahası duyulduğunda, aceleyle alevleri geri aldı ve ardından küstah bir yüz ifadesiyle bunun bir hata olmadığını iddia etti.
Buna rağmen yüzündeki gülümseme kaybolmadı. Daha sonra elini uzatıp parmaklarıyla saçlarını karıştırdı ve ona sevimli bir görünüm kazandırdı. Aşktan kör olmasına rağmen fazlasıyla kör olduğunu düşünüyordu.
"Bir gün bana anlatacağına eminim."
Arbel her şeyi bilmesine rağmen sanki elinde değilmiş gibi ağzını kapattı. Bir sonraki an Cassian onu gitmeye teşvik etmek için omzuna sarıldı.
"Başrahip. Bağış konusu için ayrı bir yardımcı göndereceğiz, o yüzden lütfen konuyu o zaman görüşün.”
Büyüsü tapınağın girişinin çökmesinde önemli bir rol oynadı. Peloit'in yarattığı vampirler yüzünden kaçınılmaz olsa da, aynı zamanda tapınağın taç giyme töreninin mekanı olarak baştan beri kararlaştırılmasıydı.
Cassian tazminat verilmesi gerektiğini düşünüyor gibiydi.
Bunu iyi bilen Arbel avuçlarını açarak bir talepte bulundu.
"Senin yanında olmak iyi bir seçimdi. Bağışlar şimdiden dolup taşıyor.”
Kara büyünün tek adı bile kıtadaki insanlar endişeyle titredi ve Tanrı'yı \u200b\u200baramaya başladı. Arbel güldü ve bunun doğal bir olay olduğunu söyledi.
"Taç giyme töreni sahteydi ama onu tapınakta düzenlediğim için yeterince ödüllendirildim."
Yine de onun daha fazlasını kabul etmeye istekli olacağını düşünüyorlardı ama bu biraz şaşırtıcıydı.
“Benim için bir şey yapacaksan Düşes'le çay içmek isterim…”
"İmkansız."
Cassian tek bir vuruşla ilişkiyi kesip yardımcısını tekrar göndereceğini eklediğinde, Elysia parayı yiyip bu ilişkiyi bitirmenin inceliklerini hissederek beceriksizce güldü.
"O halde... sizden tapınak bahçesinde kalan sihirli daireyi açıklamanızı isteyebilir miyim?"
Elysia başını eğdi ve Cassian'a baktı.
"Böyle bir şey var mı?"
"Bilmiyorum."
Arbel bilmiyormuş gibi davranarak ağladı.
Yarısından fazlası silinmiş bir sihirli çember olduğundan kayıtları Arbel saklasa bile hiçbir işe yaramazdı.
Elysia, Rania'dan duyduklarına dayanarak Peloit'in kara büyü verilerinin nerede olduğunu hatırladı. Bunu düşündüğünde, bundan geri dönüş yapması gerekiyormuş gibi görünüyordu. Pişmanlıktan sırılsıklam olan Arbel'i geride bırakarak o ve Cassian tapınaktan ayrıldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...