Bölüm 26

81 2 0
                                    

Cassian'ın uyandığını henüz duyurmayacağı konusunda ısrar etmesi üzerine Elysia, Cassian'ın kışlasına geri götürüldü. Ve tabii ki ertesi gün gerçekleşecek olan boyun eğdirmenin dışında tutuldu.

Yorgunluktan ilk önce o uyuyakalmıştı, bu yüzden Cassian'ın uyuyup uyumadığını bilmiyordu.

Gözlerini açtığında kışlanın boş olduğunu ve masanın üzerine yemek konulduğunu gördü.

"HAYIR! Yani kışladan bile çıkamıyorum?”

Gerçi büyücülerin büyüsünün tükendiğini bilmeleri çok utanç vericiydi.

Elbette durum acil olduğu için herkes anlardı ama bilmeyen şövalyelerin anlayıp anlamayacağını bilmenin bir yolu yoktu.

'Bunu düşündüğümde, eğer İmparatorluk'ta herhangi biri bundan bahsederse...' Elysia elini kaldırdı ve kollarını ovuşturdu. Ramote bunun rüzgarına kapılırsa onun gitmesine izin veremezdi.

Aniden birinin kışlaya yaklaştığını hissetti.

'Saklanmalı mıyım? Hayır, hala aşağıdayım.'

Böyle düşünerek aceleyle yatağına gitti ve üzerini bir battaniyeyle örttü. Elysia bu kişinin kim olabileceğini merak etti.

Kışlayı kaplayan kumaş katmanlarının sesi duyuldu.

Başkomutan kışlası olduğundan içerisi oldukça geniş olduğundan yalnızca yaklaşan ayak seslerini duydu. Elysia, hafif ayak seslerinin dikkatlice boşluğa adım attığını hissedebiliyordu.

Eteğin eteğine benzeyen bir ses ve daha önce kokladığı ferahlatıcı bir koku vardı.

'Lumiere bugün de boyun eğdirmeyi dışarıda bıraktı mı?

Ciddi bir şekilde yaralanmadığını söyledi, bu yüzden onlara katılmamasının tuhaf olduğunu söyledi.

Kışlanın önünde Esteban Şövalyelerinden bir şövalye olmalı. İçeri nasıl girdi? Sürekli olarak sorulan sorular, yakından yaklaşan ayak sesleriyle durdu. Lumiere hemen köşedeydi, delici bakışların onu soktuğunu hissedebiliyordu.

Gözlerini açmamak için çok çabaladı.

“Hanımefendi… Kalkmanız lazım. Burada böyle yattığın için çok üzgünüm."

Sesi sabırsızlığa benzer duygularla karışıyordu. Bu endişeden biraz farklı bir duyguydu.

Lumiere uzanıp onun elini tuttu. Elysia sanki onu güçlü bir şekilde tutuyormuş gibi hissetti ama birkaç dakika sonra duraksadığını hissetti.

Lumiere'in parmağı Elysia'nın taktığı yüzüğe çarptı.

"Bu guzel."

'Ne kadar uzun olursa olsun her zaman güzel görünecek bir yüzük.'

Cassian'ın Elysia'ya verdiği yüzük çok iyi biliniyordu. Bunun nedeni, bilginin yüzüğün üzerindeki değerli taşı yapan büyücü tarafından sızdırılmasıydı. Bu noktaya kadar Lloyd'un niyeti buydu.

Lumiere'nin arkasında döndüğünü hissedebiliyordu. Ve sonunda Elysia merakını yenemeyerek gözlerini açtı. Bir süre masadaki yemeğe baktığını görebiliyordu.

'Aaa. Bunu gördüğünde fark eder mi?'

Yiyecekler sahipsiz barakada hazırdı ve Elysia yemek yiyebilecek durumda değildi. Lumiere çok derinlemesine düşünmeseydi Elysia'nın çoktan uyandığını bilemeyebilirdi.

Hiçbir tepki vermeden masanın yanından geçti.

Lumiere'in kışladan çıkıp çıkmadığını kontrol eden Elysia, vücudunu yavaşça kaldırdı.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin