Bölüm 91

15 1 0
                                    

Daha sonra şampanyayı içti ve bardağı masaya bıraktı.

"Bu nedir…!"

Leydi Aiden kızardı ve ona ve dönüşümlü olarak yere düşen eldivenlere baktı.

"Eldiven fırlatmanın ne anlama geldiğini bilmiyor musun?"

Bunu söyleyen Elysia gülümsedi ve Jane'in yanına yürüdü. Öylece geçilemeyecek kadar aşağılayıcı sözler duydu. Bu sırada çevredeki hanımlar şaşkın yüzlerle dedikodu yapmaya başladılar. Bunun nedeni, Cassian'ın eldivenlerinin tam olarak yüzüne çarpması nedeniyle Leydi Aiden'ın yüzünde kırmızı bir iz kalmasıydı.

"Leydi Aiden. Bugünün Veliaht Prens için çok özel bir gün olduğunu bilmelisiniz.”

Soylular yavaş yavaş kargaşanın etrafında toplanmaya başladı.

Durumu ilgiyle izleseler de durmaya ya da müdahale etmeye niyetleri yokmuş gibi görünüyordu.

Çoğu zaman, bir ziyafette hanımlar arasında bir tartışma olduğunda, lordlar öne çıkıp onlar adına eldiven atarlardı.

Ancak Düşes bir eldiven fırlattığında pek de iyi görünmeyecekti. Başlangıçta eldiven fırlatmak yerine sert sözlü talimatlar vermesi gerekiyordu ama Leydi Aiden'a çok şey borçluydu.

"Diğer ülkelerden bu kadar çok delegasyon varken, Majestelerinin böyle bir söylenti çıkarmasına izin vermem benim için imkansız."

Leydi Aiden somurtkan bir yüzle söyledi.

"Söylentilerle ne demek istiyorsun? Ben ne zaman...!”

“Bir gece şu adamı ve şu adamı tartıyorum. Hatta bu adamlardan birinden Veliaht Prens olarak bahsediliyordu.”

Eldiveni fırlatmayı kendisine hakaret olarak haklı çıkarmak zorunda değildi.

Revos'u getirmek işi kolaylaştıracaktır. Bir sonraki an Elysia, Leydi Aiden'ın yanına yürüdü ve yalnızca kendisinin duyabileceği alçak bir sesle konuştu.

"Sizin bir büyücü olduğunuzu duydum. Son sınıf öğrencisi olarak sana birkaç şey öğreteyim.”

Leydi Aiden'ın yüzünün sertleştiğini görebiliyordu. Bir büyücü olduğunu açıklamadığı için Elysia'nın bunu bilmesine şaşırmış görünüyordu. Bu, bugün arabasına kimin baskın yaptığını söylemek gibiydi, belki bu onun için de bir şoktu.

Elysia yine Leydi Aiden'dan uzaklaştı.

"Genç hanımları kışkırtma ve yalan söylentiler yayma şeklindeki kötü alışkanlığı kırmak daha iyi olur."

Asilmiş gibi davranmanın bir anlamı olmadığını ve hiçbir şey kazanmayacağını biliyordu. Kelimelerle kavga etmek sadece söylentileri şişirecektir, bu yüzden onunla oynarlarsa mahvolacaklarını bilmelerine izin vermek daha iyi olmaz mı…?

Aslında bunu Cassian'ın yaptığı her şeyle ilgileneceğine inanarak yaptı. Babasına güveniyordu, kocası Dük Esteban'a ve akıl hocası Ramote'ye güveniyordu.

Jane öne doğru bir adım attı ve cevap verdi.

"Senin için düello yapacağım."

Jane onu durdurmak yerine daha da telaşlandı çünkü onun yerine düelloya gidiyordu.

Başını çevirdiğinde Cassian'ın yaklaştığını gördü. Onunla konuşan yüksek rütbeli soylular da onu takip eden Revos'un arkasından yaklaşıyorlardı.

"Bu nasıl bir yaygara?"

Bu, Veliaht Prens'in saygınlığını taşıyan sesti ama Elysia içten içe homurdandı. Jane'e aşıkken onu sosyal dünyada yalnız bıraktığı için onu eleştirdi, gerçi aslında anlamıştı…?

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin