Sabahın erken saatlerinde, Revos tapınağa varmadan önce.
At nallarının sesi boş başkentin sokaklarında yankılanıyordu. Bir şövalye, imparatorluğun batı sınırının düştüğünü duyurmak için çılgınlar gibi arabayı sürüyordu. Yol ayrımında dimdik duruyordu.
İmparatorluk Sarayı'na mı yoksa Tapınağa mı gidileceği konusunda kısa bir anlaşmazlık yaşandı.
"Ne oldu?"
Şövalye başını sesin duyulduğu yöne çevirdi.
Esteban Dükalığı amblemini taşıyan vagondan iki adamın indiği görüldü. Esteban Şövalyelerinden birinin giydiği üniformayı gören şövalye rahat bir nefes aldı. Tapınağa giderken Ryan ve Lloyd'la tanışmıştı.
“İsbel İmparatorluğu'ndan bir saldırı var. Dük Esteban'a söyleyebilir misin? İmparatorluk Sarayı'na gideceğim.
Giovan İmparatorluğu ile İsbel İmparatorluğu arasındaki savaş on yıl önce bir kez yaşandı. Savaş, Dük Esteban ve Marquis Silva'nın çalışmaları sayesinde Giovan İmparatorluğu için ezici bir zaferle sonuçlandı.
Şövalye savaşın yeniden başladığını düşünüyordu.
Ryan kaşlarını çattı.
"İsbel İmparatorluğu mu?"
Bunun sadece savaş başlatmaya yönelik bir saldırı olmadığına ikna olmuştu.
Giovan İmparatorluğu'ndaki canavarların zapt edilmesinin çoğunu yaptığı için kara büyü kullanan insanları bile yakalamıştı. Diğer ülkelerin güveninin önemli olduğu bir dönemde imparatorluğa saldırmak kumar oynamaya bile değmezdi.
“Batı sınırı düştü. Yakında başkente gelecek... kahretsin. ”
Bir el boynuna vurunca şövalyenin atın üzerindeki vücudu eğildi. Düşmek üzere olan şövalyenin bedenini destekleyen Ryan, onu uygun bir yere oturttu ve atın üzerine oturdu.
Şövalyenin yaralarına bakınca tehlikeli görünmüyordu.
Prens ve soyluların planlandığı gibi tapınakta toplanması gerekmesine rağmen hazırlıklı olmaları gerekiyordu. Bunu şimdi İmparatorluk Sarayı'na söylemek sıkıntılı olurdu çünkü işler en başından ters giderdi.
“Efendim, bu çok aşırı değil mi?”
Ryan'ın arkasında duran Lloyd alnını tuttu ve başını salladı.
"Yine de iyi iş çıkardım."
Lloyd, Ryan'ın kararına katıldı ve onu acele etmeye çağırdı.
“Görünüşe göre İkinci Prens İsbel İmparatorluğu ile el ele bile vermiş. Henüz bir savaş başlatacak yeterli kapasiteye sahip olmadığımız için muhtemelen sayıları çok fazla olmayacak.”
"Bilmiyor muydun?"
Lloyd boş boş ağzını açtı.
Ryan'ın bakışları, yardımcının başka bir ülkeden bir saldırı olacağını neden bilmediğine dair eleştirilerle karışıktı.
"Hayır, bütün bunları nasıl bilebilirim?"
Kırgın bir sesle şikayet etmeye başlayan Lloyd, hızın ani artışı karşısında Ryan'ın beline sıkıca sarıldı.
"Beni boğuyorsun."
“Efendim, özür dilerim. O yüzden hızlanın.”
"Ah, sadece sıkı tutun. Daha hızlı gideceğim."
Bunun üzerine Lloyd'un yüzü bembeyaz oldu.
* * *
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...