Düzenli ayak sesleri duyabiliyordu ve onu kollarında tutan güçlü bir kolu hissedebiliyordu. Başı kırılacakmış gibi ağrıyordu, bilekleri ve bacakları hâlâ çok acıyordu.
Elysia kaşlarını çattı ve kendine geldi.
Cesede bakınca hiçbir anlam ifade etmiyordu. Kimin onu tuttuğunu görmek için başını kaldırdı.
"Hmm. Erken uyanmışsın."
Yüzünde bir gülümseme olan adam hemen tatlı bir şekilde gülümsedi ve onu alnından öptü.
Bu adam kim…?
Adı neydi ve neden buradaydı?
Hafızası bulanıktı, sanki kafasının içinde bir sis varmış gibi.
Hiçbir hatıranın olmaması söz konusu değildi. Sadece o kadar parçalanmışlardı ki, ne tür bir anı olduklarını anlamak imkansızdı.
Mesela birini öpmek ya da kan emmek…
Aklıma bile gelmeyen anılar, sadece o zamanın hissiyatı bir ardıl görüntü gibi gömülmüştü.
Şaşkın yüzüne baktı ve sanki bir şey fark etmiş gibi anlayışlı bir bakışla konuştu.
"Merdivenlerden düştün ve kafanı sert bir şekilde çarptın. Bir süre önce ne zaman uyandığını hatırlamadığını söylemiştin.”
Bir an için bunun saçmalık olduğunu söyleyecek olan Elysia hafifçe kaşlarını çattı.
Merdivenlerden düşerken başını çarpacak kadar çevik miydi? Ne tür bir vampir kafasını vurduğunda hafızasını kaybeder?
Geri kalan her şeyi hatırlamıyordu ama bir şeyden emindi.
Onun bir vampir olduğunu.
"Seninle benim aramda nasıl bir ilişki var?"
“Ben Peloit. Biz sevgiliydik… Elysia bana Pel derdi.”
Elysia bu sözler üzerine kaşlarını kaldırdı ve onunla doğrudan göz göze geldi.
Aklından sanki ele geçirilmiş gibi bir farkındalık geçti.
"Ah…"
O sevdiği adamdı.
Gözlerinin içine baktığında kendini ele geçirilmiş gibi hissetti. Bir vampirin baştan çıkarma yeteneğiyle karşı karşıya kalan insanların hissettiği şeyin bu olup olmadığını merak etti. Garipti.
Peloit'i doğru düzgün hatırlamamasına rağmen onu sevdiğini fark etti.
Ayrıca Peloit insan değil mi?
Elysia yavaşça adını seslendi.
“Peloit…”
"Evet Elyse."
“Pel…”
"Evet benim."
Sanki her çağrıya cevap verebilecekmiş gibi davranıyordu. Bu cevabın ardından gelen isim Elysia onun adı gibi görünüyordu. Adını hatırlamıyordu ama aşktı.
Daha sonra bileklerinde bir ağırlık hissettiğinde aşağıya baktı. Ayrıca bileğindeki şeyin bir kısıtlama olduğunu da anlayabiliyordu.
'Bu bir karmaşa.'
Birdenbire sanki biri onun kafasını karıştırmış gibi hissetti ve hoşnutsuzluğu arttı.
Peloit ağzını açtığında onun bağlamaya baktığını gördü.
"Seni yakında serbest bırakacağım, o yüzden sabırlı ol."
Elysia kuru bir şekilde başını salladı ve Peloit'e dikkatle baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampirBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...