Bölüm 65

16 2 0
                                    

Elysia'nın ortadan kaybolmasının ardından Cassian, ailenin şövalyeleriyle birlikte doğrudan Başkent'e doğru yola çıktı.

Şu anda olması gereken yerleri kendi gözleriyle görmek istiyordu ama bunu yaptıktan sonra yerlere gitmekte zorlanıyordu. Yani bu kısmı tamamen Ramote ve Ryan'a bıraktı.

Başkente varır varmaz Revos'u aradı.

Revos onu sanki endişeli bir yüzle beklemiş gibi selamladı.

“Dük. İmparatoriçe'nin ailesinin iflas etmesi görünüşe göre bir sis perdesi.”

"Böylece."

Raporu zaten duyduğu için Lloyd'dan biliyordu. Elysia kaybolmadan önce saklanan Lumiere Blanche'ın yanı sıra Blanche Markizi'ne de büyük miktarda para teslim edildiği haberi ortaya çıktı.

Ve fonların Marquisate Litte'nin cebinden geldiğine dair şok edici haber.

Zamanlama çok doğru değil mi?

Lumiere ve Peloit'in Elysia'nın ortadan kaybolmasıyla bir ilgisi olduğuna ikna olmuştu.

Cassian dudaklarının kenarlarını kaldırdı ve bariz bir şekilde sırıttı.

"Peki Majesteleri?"

"Bugün vefat etmesi garip değil."

“Varislik üzerinde çalışmaya başlamalıyım. Önümüzdeki hafta gündemime alacağım” dedi.

Bu, imparatorun yatalak olduğunu resmen duyurmayı amaçlıyordu.

Cassian'ın parmağıyla sandalyenin kol dayanağına vurduğu ses çınladı. Revos'un imparatorun tüm yetkilerini devredebilmesi için İmparatoriçe'nin ayaklarını bağlaması gerekiyordu.

İflas başvurusunda bulundular, peki bu para nereden geldi…?

"İmparatoriçe'nin hazineye el koyduğuna dair kanıta ihtiyacımız var."

"Bu doğru mu?"

"Bilmiyorum. Eğer mevcut değilse, bunu yapmak zorunda kalacağım.

Bunu duyan Revos, Cassian'ın gerçeğin önemli olup olmadığı konusundaki tutumu karşısında şaşkına döndü. Cevap buydu ama aslında paranın gelebileceği tek yer Peloit'ti.

Cassian bunların hepsini açıklamak istemedi, bu yüzden uzun bir nefes aldı ve devam etti.

"Mümkün olan en kısa sürede hazırlanmalısınız."

“Bir sonraki toplantıya kadar bunun mümkün olup olmayacağını bilmiyorum.”

"Dük Lowell'dan yardım isteyin."

Revos başını salladı.

İmparatoriçe'nin ayaklarını bağlarken başarılı olurlarsa, Blanche Markizliği'ni dokuyabileceklerdi.

Cassian, Dük Lowell'la ayrı ayrı konuşması gerektiğini düşünerek ayağa kalktı. Kafasının karmaşıklığı onun Revos'a karşı kibar olmasını zorlaştırıyordu.

“Bugünden itibaren eskort sayınızı artırın. Ayrıca ailemizden birkaç eşyayı da ekleyeceğiz.”

Artık taht savaşı başlayacak ve Revos'u hedefleyenlerin sayısı da artacaktı.

Revos'un kaldığı Saray da dahil olmak üzere imparatorun bulunduğu Merkez Saray'ın muhafızlarının arttırılması gerekiyordu. İmparatorluk Sarayı, İmparatorluk Ailesi'nin İkinci Şövalyeleri tarafından korunuyordu ve Peloit, onun kontrolünü ele geçirdi.

Bu yüzden ailesinin şövalyelerini bile yanına alıp onları İmparatorluk Şövalyelerine aitmiş gibi yapmaktan başka seçeneği yoktu.

Her ne kadar caydırılmayacak olsa da gözleri bağlıydı.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin