Bölüm 5

403 18 0
                                    

Elysia yatakta uzanmış kollarını uzatmış yüzüğe bakıyordu.

Kendini böyle bir şeye hazırlayacak kadar tehlikeli biri olarak gördüğüne inanamıyor.

"Ben neyim? Yürüyen bir canavar mı?"

Anladığı tek şey onun ona kocaman bir yüzük vermesi ve kana ihtiyacı olduğunda onu aramasını söylemesiydi.

Başkalarına dokunmayın ve sadece onun kanını için.

'Bir canavar... bu yanlış değil mi?'

Sihirli taşın içine baktı ve kullanımı oldukça basit görünüyor. Sadece sihirli taşa sihir enjekte edin.

Elysia'nın vücudu ayağa fırladı.

'Hayır, sihirle başa çıkabileceğimi nereden biliyordun?'

Onun büyücü olduğunu bilen tek kişi ailesi ve öğretmeni Ramote'ydi.

Elysia saçlarını elleriyle kıvırdı.

"Bir şeyler kesinlikle yanlış."

Kendisi dışında yüzüğü kullanabilecek tek kişi Cassian gibi görünüyordu.

Bu büyüyü kazımak için pahalı büyü taşlarını kullanmayı düşünmek israftı.

"Eminim o yaşlı adam bunu kullanmanın bir yolunu bulacaktır."

Elysia öğretmeni Ramote'yi hatırlayınca güldü.

Onunla tanışabilmek için yakında başkente varacağını söyledi.

****

"Bay Ramote burada."

"Onu benim odama götür."

Şeytandan bahsetmişken, ertesi gün onu düşündükten sonra yanına geldi.

Öğretmeni Ramote'nin odaya girdiğini görünce gözlerini kocaman açtı.

Her zamankinden farklı giyinmiş yakışıklı bir adam gördü.

Her zaman dağınık olan gri saçları özenle kesilmişti. Sanki tıraş etmiş gibi sakalı yerine keskin bir çene hattı vardı.

Şu ana kadar uzun sakalı nedeniyle imajı bir büyücüye yakışıyordu.

"Yaşlı adam. Neden böyle giyindin?"

"Yaşlı adamla dur. Yaşlı adam bu yüzün neresinde?"

"Konuşma şeklin yaşlı bir adama benziyor ve bu yaşta ona yaşlı bir adam değilse ne diyorsun?"

Elysia'nın kıtanın tarihi boyunca tek Başbüyücü olan Ramote'ye yönelik sözleri ve eylemleri son derece uygunsuzdu.

Çalışanlar sanki bunu biliyormuş gibi çay fincanları hazırladılar.

Ramote onun büyü öğretmeniydi ve Elysia'nın bu dünyada bir insan olmadığını bilen tek kişiydi.

Bu bedene sahip olduktan kısa bir süre sonra tür hakkında bilgi toplarken Ramote ile tanıştı.

İkisi nadir kitaplar yüzünden birbirleriyle tartıştı ama Ramote bir anlığına gözlerini kitaplardan çekerken Elysia kitapları alıp kaçtı.

Sonra onu malikaneye kadar nasıl takip ettiğini.

Elysia'nın kendisinin bile vücudunun bir vampire dönüştüğünü hissedemediği bir dönemdi ama Ramote gerçeği ilk fark ettiğinde ilişkileri başladı.

"Bunu daha önce yapmalıydın. Bu çok daha güzel görünüyor. Bizim ihtiyar da yakışıklı."

Elysia, Ramote'nin saçına dokunurken şakacı bir şekilde güldü.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin