Bölüm 60

34 3 0
                                    

Elysia vücudunda yanan bir acı hissettiğinde çığlık attı.

Daha doğrusu kalp.

Hayır, sadece bilinci yerindeydi ve vücudu tamamen hareketsizdi, yani sessizce çığlık attığını söyleyebilirdi. Elysia büyük bir elin ıslak havluyu alnına koyduğunu ve tüm vücudunu sildiğini hissedebiliyordu.

Aşina olduğu hareket eden elin sahibi muhtemelen Cassian'dı.

Bilincini kaybetmeden önce eğer yanında olmasaydı nasıl olurdu diye düşündü ve kalbi sel gibi taştı.

Sanki o kelime bir başlangıç ​​sözü olmuş gibi, işler böyle giderse ne olacak?

İlk deneyimi olmasına rağmen vücudunda neler olduğunu biliyordu. Sanki rakip bedene damgalanmış gibi ruhun derinliklerine kazınmış bir dizi süreç.

Ancak bilincini kaybedene kadar sürecin bu kadar acı verici olduğunu hiç duymamıştı.

Etrafındaki vampirlerin sözlerini duyduğunda, duyduğundan çok farklı olmasına rağmen çok korkutucu ve dokunaklı bir an yaşadı. Vampir olduğunda durması gereken kalbi hâlâ atıyordu ve sorun da bu gibi görünüyordu.

Elysia'nın durumu daha da kafa karıştırıcıydı çünkü vampire dönüşme sürecinde insan kalbinin durduğunu görmüştü.

Çok nadiren insanları vampire dönüştürmeyi başaran insanlar vardı.

İnsan kalbi durdu ve sağlam bir vampir bedenine dönüştü.

Onun durumunda bir fark olsaydı, bu birisinin onu kasıtlı olarak vampire dönüştürmemiş olması mıydı?

Neyse, bir insandan vampire dönüştü ve kalbi hızla çarptı. Böyle hissetmesinin nedeni vücudunun damgalanma sürecine dayanamamasıydı.

Ve bu düşüncelere devam ederken bir soru ortaya çıktı.

Kalp durursa ne olur?

Kalbin doğrudan kesilmesi kalbin durmasına neden oldu veya ölüme yakın bir yara kalbin durmasına neden oldu.

Kalbi hâlâ iyileşebilecek mi? Eğer iyileşmeden durursa, vampir olduğu için hayatta mı kalacaktı?

Bu hemen sorması gereken bir soruydu ama Elysia'nın şu ana kadar bu konuda endişelenmesine gerek kalmamıştı.

Kendisi yaşamadıkça cevaplanamayacak dertlerine devam ederken Cassian'ın sesi duyuldu.

“…Ama seni bırakabileceğimi sanmıyorum.”

Cassian her gün ona söylediklerini tersine çeviriyordu.

Bir gün uyandığı sürece gitmesine izin vereceğini söyledi, ertesi gün de söylediği gibi yapamayacağını söyledi.

Onun kalbini anlamadığından dolayı onun için üzülmüyordu ama şimdi, yaklaşık üç hafta sonra, fikri biraz değişti. Ona karşı o kadar derin bir kalbi vardı ki bu oldu ve kendisi ondan ayrılıp ayrılmamayı düşünürken üzülüyordu.

Cassian çöküşünün nedenini bilmediği için bunu yapması doğaldır, ancak artık Cassian'ın onu bırakamayacağı bir durum söz konusudur.

Ona olan duygularının iz bırakacak kadar derinleştiğinin farkına bile varmadan bu hale geldi.

Cassian onunla başa çıkamazsa ve gitmesine izin verirse ne olacağını merak etti.

Bu düşüncelere tek başına devam ederken ağlıyor gibi göründüğünü fark ettiğinde kalbi sıkıştı. Elysia bundan dolayı ölebileceğinden korkuyordu.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin