Şövalye üniformalı bir adam, merkez sarayı terk eden Elysia'ya yaklaştı.
“Selamlar Leydi Lowell. Ben Estevan Şövalyelerinden Bug. Sipariş üzerine seni almaya geldim."
Bug adında bir şövalye Elysia'yı selamladı ve başını şiddetle eğdi. Sonra başını kaldıran Elysia ile gözleri buluştu.
"Nefesim!"
Bug nefesini tuttu ve ten rengi defalarca beyaz ve maviye döndü.
İmparatorluk ziyafetinin ilk gününde Elysia ile flört etme geçmişi vardı ve onu salona götürmeyi teklif etti.
Onun, imparatorluk ziyafetinde karşılaştığı ve Dük'ün aşık olduğu söylenen kadın olduğuna inanamıyor.
Neden şimdi fark ettiğine üzülüyordu.
Elysia onu hatırlamamasına rağmen.
"Sayın?"
Elysia'nın sesiyle ona liderlik edeceğini ve sanki gıcırdıyormuş gibi garip, şaşırtıcı adımlarla liderliği ele geçireceğini söyledi.
***
O sırada Cassian şövalyelerin gevezeliklerini duydu ve alnında bir gerginlik hissetti.
"Bug komuta altında Leydi Lowell'ı ziyarete gitti, değil mi?"
"Evet. Son ziyafette Leydi'yle flört ettiğini bilmiyor musun?”
"Aman. Hatta bir süre güzel Hanımın kendisinden hoşlandığını söyleyerek övündü. Dük bilseydi başka birini gönderirdi..."
****
Bug, Elysia'nın onunla eski imparatorluk ziyafetinde karşılaştığını hatırlamayacağını umarak sürekli konuşuyordu.
1. şövalye merkezli toplam 5 şövalye bulunmaktadır ve geri kalan şövalyeler imparatorluk sarayı veya başkent güvenliğinden ve her şövalyenin görevleri gibi şeylerden sorumludur.
Onlar konuşurken geniş bir eğitim salonunu çevreleyen üç şövalye binası görüş alanına girdi.
En içteki bina ise 1. Şövalyeler Binasının binasıydı.
Cassian'ın ofisinin koridorunda bile Bug'ın ağzı durmadı.
"Ekselansları geçmişi olmayan, temiz bir adamdır."
"Ah, öyle mi? O zaman belki o söylentiler bile…”
Elysia sanki eğlenceliymiş gibi elini kaldırdı ve ağzını kapattı.
Elysia tarafından gizlice sempatik bir adam olduğunun doğru olup olmadığı sorulduğunda Bug, ona yaklaşırken ağzını açtı.
"Bu doğru. Ekselanslarına hizmet etmeyeli birkaç yıl oldu. Hmm. Çok saf bir insandı.”
"Hımm... efendim?"
Elysia, Bug'ın arkasına baktığında bir şey fark etti ve ona çenesini kapatmasını söyledi.
'Leydi ile ilgili bir söylenti çıkana kadar gelecek parlaktı.'
Ancak Elysia'nın bakışlarını fark edemedi ve sanki buna inanabiliyormuş gibi gözlerini kırptı.
Ayrıca Cassian'ın ne kadar iyi, ne kadar insanlık dışı olduğu konusunda sıraya girmeye başladı.
"Böcek. Gerçekten ne hakkında konuşmaktan hoşlanıyorsun?
"Ah! Ah, efendim!”
Cassian ofisin dışındaki duvara yaslanmış duruyordu.
Bunu gören Bug geriye doğru bir adım attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...