Düğüne üç gün kalmıştı.
Düğün Esteban Dükü'nün evinde yapılacaktı.
Elysia, işçilerin terasa hücumunu izliyordu. Şövalyeler bile dışarı çıkıp yardım ediyorlardı.
'Bunu gerçekten yapıyorum...'
Derin bir iç çekerken uzun bir iç çekti. Ama gözleri üstlerini çıkarıp çok çalışan şövalyeleri takip ediyordu.
"Jimnastik turları yapmak zorunda mıyız?"
Cassian'ın soğuk bir ses tonuyla konuştuğunu duyunca hızla başını çevirdi.
İşten ayrılması için henüz çok erkendi.
"Erken mi geldin?"
"Yakında düğünümüz var ve eğer Majestelerinin vicdanı varsa erken gitmeme izin vermeli."
"Majesteleri uyandı mı?"
Elysia sözlerini söyler söylemez dudaklarını büzdü ve Cassian şaşkın bir yüzle ona yaklaştı.
"Bunu nasıl bilebildin?"
"Senin bildiklerini benim de bilmemem için hiçbir neden yok, değil mi?"
Utanmadan cevap verdi. Çünkü orijinal hikayeyi gördüğü için bildiğini söyleyemez.
İmparatorun bu dönemde iyi olması imkansızdı, peki ne oldu? Orijinal hikayeye göre imparatorun en az iki ay içinde uyanması bekleniyor.
Tabii bunu çok az kişi biliyordu.
“Öyle diyelim. El ele bile tutuşamadığımızı söyledin ama böyle şeyler izliyorsun.”
Cassian gözlerini kırpıştırıp terası işaret etti.
Hala şövalyelerin gelip gittiğini görebiliyordu. İri yapılı erkeklerin ter içinde çalışmasını izleyen tek kişi o değildi. Konaktaki hizmetçiler de kıkırdıyordu.
"Neden çocukça davranıyorsun?"
“Daha çocukça olabilirdim.”
Bunu söyleyerek Elysia'ya yaklaştı ve vücudunu eğdi.
Teras korkuluğunun sırtına dokunduğunu hissedebiliyordu.
Sadece bahçeye bakıldığında yüzleri görülebiliyordu. Elysia başını birbirlerinin nefesini hissedebilecekleri mesafeye çevirdi.
"Sakin kalamaz mısın? O günden beri seni öpemedim bile."
Ona duygularını ifade etmemesini söylediği günden bahsediyordu.
Elysia elinin çenesini tutmasına izin verdi.
"Çok acı çekiyorum, sadece dudaklarım."
Elysia'nın zihni son sözleriyle doğal bir şekilde uyandı. Sadece dudaktan söylemenin ne kadar korkutucu olduğunu biliyordu.
"Sabit kal. Sadece sana verdiğimi al.”
"O zaman yap."
Birçok açıdan tehlikeli bir kavramdı. Uykulu günde ağzından çıkan bütün sözler böyleydi. Cassian ondan hoşlandığı sözleri dışında her şeyi ifade ediyordu.
Bunun üzerine onu hafifçe öptü.
“…Bu kadar mı?”
"Evet."
"Hnngg."
Cassian'ın gözleri isyanla doluydu. Ama sanki pes etmiş gibi ona nazikçe dokunan vücut uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...