[Yan Hikaye Sonu]

14 0 0
                                    

Elysia boğulma hissi karşısında gözlerini sıkıca kapattı ve kollarını onun boynuna doladı.

"Karıcım sen böyle bir şey söyleyemezsin. Artık bilmelisin.”

Sanki mücadele ediyormuş gibi bastırılmış bir sesti.

Gülümsedi ve Cassian'ın yüzünü okşadı.

“Biliyor musun… Şu anda o yüzü görmeye çalışıyorum. Acele etmek…"

Sanki kadının kendisini uzaklaştırmak için mücadele edeceğini bekliyormuş gibi, onun teşvik edici sözleri karşısında yüzü daha da vahşileşti. Ensesinin ısırıldığını hissettiğinde vücudu kasıldı.

Kan emerken verdiği haz ve dokunduğu dudaklar giderek uzaklaşıyordu. Her ne kadar eli belini okşayıp gerginliğini gidermeye çalışsa da bir türlü sakinleşemiyordu.

Elysia, işe yaramasa da hâlâ devam eden hareketi durdurmak için elini uzattı. Onu alt eden hislerin sonuna doğru koşmaktan korkuyordu.

"Ah, Cassian, buna dayanamıyorum."

Yanıp sönen görüşle karanlık bir savaştı.

* * *

Bir elin yavaşça saçlarının arasında dolaştığını hisseden Elysia, kendine gelmeye çalıştı. İçini çekti ve Cassian'ın yüzünü görmek için gözlerini açtı.

"Cassian mı?"

Sanki ona endişeyle bakıyormuş gibi tuhaf bir yüzü ya da şaka yapmak üzereymiş gibi ironik bir yüzü vardı.

"Uyanmışsın."

Ne zaman uykuya daldığını hatırlamaya çalışırken yüzü bembeyaz oldu. Gerçekten birbirlerine karışmış gibi görünüyorlardı. Cassian dudaklarını onun alnına bastırıp onu kollarının arasına alırken, Elysia onun taze öpücüğünü duyunca herhangi bir tuhaflık hissetmeden rahat bir nefes aldı.

"Üzgünüm."

Yüzüne baktığında o da şaşırmış görünüyordu.

Özür almak tuhaf geldi çünkü bayılmıştı çünkü o kadar iyiydi ki dayanamıyordu. Sorun olmadığını mı söylemeyi yoksa dikkatli mi davranmayı düşünüyordu ama artık Cassian için buna gerek yoktu.

"Bir süreliğine biraz ayarlayacağım. Her şey başından beri imkansızdı.”

Ciddi olup olmadığını tahmin etmeye çalışır gibi ona baktı. Sessizce kollarına yaslanan Elysia ani bir düşünceyle ağzını açtı.

“Bunun sana çok yakışan bir beceri olduğunu düşünüyorum.”

Sonunda bunu söylediğinde öyle olduğunu düşünerek güldü. Onunla ilk tanıştığı andan itibaren, hatta vampir olduktan sonra bile onu baştan çıkarmakta gerçekten yorulmak bilmeden görünüyordu. Bu yetenek bile onun araçlarından biri haline gelmişti.

Tam o sırada birinin yatak odasına yaklaştığını hissetti. Onu doğrudan bu şekilde aramaya gelen tek kişi Cardel'dı.

"Anne, ben Dolu."

Cardel bu kelimeyi ağzından çıkarıp tekrar yukarı çıkarken, uzaklaşan ayak seslerini duyabiliyordu.

Bu Hail'in geldiği anlamına geliyordu.

Bu sırada Cassian önemli bir anda sözünün kesilmesinden dolayı çok sinirlenmiş görünüyordu ve sonra aniden ağzını kaldırıp gülümsedi. Elysia aniden onun nesi olduğunu merak etti.

“Bir şeyleri merak etmeye dayanamayan biri misin?”

“...Öyle mi?”

Elysia başını salladı ve şaşkınlıkla ağzını kapattı.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin