Bölüm 82

17 1 0
                                    

Cassian, ailenin şövalyelerini, İmparatorluk Ailesi'nin İlk Şövalyelerini ve Teftiş Departmanına ait müfettişleri Marquisate Blanche'a götürdü.

Müfettişler aslında imparatorluk ailesine ait olmayan ailenin muhbirleriydi, ancak onlarla birlikte gelen imparatorluk şövalyeleri bu oluşumun farkında değildi. Bu aynı zamanda Revos'la konuşmasının da bittiği kısımdı.

Atından atlayarak emri verdi.

"Köşkü kuşatın."

Yaklaşık bir saat önce Büyük Tapınak'ta Lady Blanche'ın kara büyüye dokunduğu resmen duyuruldu.

Duruşma yakında başlayacaktı ve elbette Marquisate Blanche'ın tüm üyeleri gözaltına alınacaktı. Ancak onların tapınağa götürülmesine izin vermeyi düşünmüyordu çünkü Marquis Blanche'a yönelik suçlamalardan biri İmparatorluk Ailesi'nin mülküne müdahale etmeyi içeriyordu.

Cassian, İmparatoriçe'yi tamamen devirmek için Marquis Blanche'ı kullanmayı planlıyordu.

"Ekselansları…!"

Cassian, Markiz Blanche'ın eşiğini geçmeden ancak oraya varmış olan Lloyd, onun yakasını yakalayıp yalvardı.

"Onu asla öldürmemeli ya da hemen bir şey yapmamalısın."

Cassian, Lloyd'a baktı ve acı bir şekilde gülümsedi.

"Merak etme. Henüz ölmemesi gerekiyor."

"Peki neden bu kadar sert konuştun?"

Marquis Blanche'ı almak için izin alır almaz, artık bu işi halledeceğini söyleyerek ortadan kayboldu.

Lloyd'un elini yakasına vurarak soğuk bir şekilde gülümsedi. Şövalyelerden bazıları konağı kuşattı ve geri kalanı Cassian'ı takip ederek konağa girdi.

"Kimsenin malikaneden çıkmasına izin vermeyin. Çalışanlar da istisna değil.”

Lloyd'a yaklaşmasını işaret etti, sesini alçalttı ve gizlice fısıldadı.

"Kendi başına hareket ediyorsun. Hala Madam'ın içtiği zehirle ilgili materyaller olabilir, onları bulun.”

"Anlaşıldı."

"Peki ya Sör Ryan?"

Konuşmasını bitirdikten kısa bir süre sonra gelen Ryan atından indi. Göz teması kurduktan sonra hemen Lloyd'u ana binaya kadar takip etti.

Esteban Şövalyeleri bu meseleye açıkça müdahale ediyorlardı ama kimse itiraz etmedi.

Esteban'ın ailesi kara büyü kullandıklarını ortaya çıkardığı için Cassian'ın gücü zirvedeydi. Tüm çalışanlar korktu ve şövalyelerle birlikte toplanmaya başladı ve Lloyd'un komutası altındaki müfettişler, Markiz'in evini bir çöpçü gibi taradılar.

Çeşitli belgeler, şüpheli sihirli aletler, reaktifler vb. dahil olmak üzere her türlü şey arabanın önünde birikmeye başladı. Bu sırada birinci kattaki salonda durumu kontrol ederken birini bekliyordu.

Çok geçmeden Marki'nin öfkeli sesi ve Markiz'in çığlıkları duyuldu.

“Dük...!! Bu nedir?"

"Elini nereye koymaya cesaret ediyorsun? Hemen beni bırak."

Şövalyeler tarafından sürüklenen Marki boynunu gererek bağırdı. Cassian ağzını kaldırıp gülümseyerek Marki'ye yaklaştı ve kılıcını boynuna doladı.

“Böyle bir uyarı aldığınızda iyi karar vermeniz gerekiyor. Veya evi iyi kontrol edebilirsiniz.

“Suç nedir? Böyle hareket etmeni gerektirecek hiçbir şey olmasa gerek!”

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin