Bölüm 1

1K 27 2
                                    

Elysia alnını gıdıklayan bir nefes hissederek uyandı.

Birisi ona son beş yılda hiç bu kadar huzurlu bir sabah geçirip geçirmediğini sorsa, bunun ilk seferi olduğunu tereddüt etmeden söylerdi.

Şafak vakti yorgunluktan uykuya dalmasına rağmen oldukça iyi durumdaydı.

Ağzının köşeleri yukarı kalktı ve önündeki nefes kesici derecede baştan çıkarıcı, huzursuz kollarını beline dolamış vücuda bakıp sırıttı.

Yüzünü ovuşturup kollarına girdiğinde, adamın büyük eli omuzlarına dolandı ve ona sarıldı.

“…..?”

Yorgunluktan neden uykuya daldı ve hissettiği dokunuşlar nelerdi?

Soruları zihinsel olarak sorarken, sıcaklıkla dolu mor gözleri hatırladı.

'Sen gerçekten... Ah. Deliriyorum. Sarıl bana.'

Aman Tanrım. Hafızasındaki sesin kendisine ait olmamasını umuyordu.

Hatırlamasaydı iyi olurdu ama yatak odasındaki sahneler çok canlıydı.

Ne oldu?

Elysia anılarıyla boğuşuyor, onu kendisine çeken elin farkına varmamaya çalışıyordu.

***

Giovanni İmparatorluğu'nun İmparatorluk Ailesi'nin her kış düzenlediği bir ziyafette...

Elysia salonun ortasında dans eden kadın ve erkeğe memnun bir bakışla bakıyordu.

'Onlara yakışıyor.'

Dans eden erkek ve kadın, bu dünyanın erkek başrolü Lebos ve kadın başrol Lumiere'di.

Bu, tıpkı orijinal hikayenin ilk bölümünde olduğu gibi, iki başrolün ilk buluşmasının gerçekleştiği andı.

Artık yapması gereken tek şey orijinal hikayenin gelişiminden uzaklaşıp güvenli ve huzurlu bir hayat yaşamaktır.

Mutlu bir yürekle şampanyasını yudumlayan Elysia birdenbire kaşlarını çattı.

'Tekrar…'

Tekrar tekrar görüşü bulanıklaşıyor ve sonra netleşiyordu.

Ziyafet salonunun sonunda sessizce sevgi fısıldayan insanların sesleri, etrafa görünüşlerini soran küçük çocukların sesleri, keskin parfüm ve insan kokuları vardı.

Rengarenk elbiseler ve kristal avizenin yansıttığı ışık bile onu yoruyordu.

Elysia biraz tökezleyip elindeki şampanya kadehini bırakırken çevredeki insanların ve şövalyelerin gözleri ona takıldı.

Bugünkü ziyafete, üç yıl süren büyük canavar yıkımından sonra İmparatorluğa dönen şövalyeler bile katıldı, bu yüzden her zamankinden daha dikkatli gözler vardı.

Yakut kırmızısı renginde hafifçe kalkık gözleri vardı ve beline kadar dalgalanan zengin gümüş rengi saçları vardı.

Şehvetli görünümünün yanı sıra mavi renkli askılı elbise, şehvetli figürünü ortaya çıkardı.

5 yıl önce bu vücuda sahip olduğundan beri yavaş ama istikrarlı bir şekilde gelişiyor.

Değişmeye başlayan görünümünün eski hayatındaki görünümüyle örtüştüğünü söylemek yanlış olmaz.

Elysia, ortaya çıkan semptomlara bir ara vermek için ziyafet salonunun dışına çıktı.

Ziyafet salonunun dışında yaslanacak bir yer bulmak için adımlarını değiştirdi.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin