Bölüm 102

4 0 0
                                    

Elysia ifadesiz ve cansız gözlerle etrafına baktı.

Tapınağın girişinin tamamı koyu kırmızı kanla kaplanmıştı ve başını döndüren kan kokusu her tarafa yayılmıştı.

Elini kaldırıp yüzündeki kan lekelerini sildi. Büyüsünün yarısını kullanmasına ve büyük ölçekli büyü yapmasına rağmen, başı kesilmediği sürece bunun bir faydası yoktu, bu yüzden hepsini sarmak zorunda kaldı.

“ Huu… ”

Bunun sadece Cassian'ın dikkatini dağıtmaya çalıştığını düşünüyordu ama Isbel İmparatorluğu'nun ordusunun tamamı vampire dönüştü. Peloit'in zalim doğası karşısında söyleyecek söz bulamıyordu. Önceden bilseydi bunu durdurmaya çalışırdı ama ne yapabilirdi…?

Kendini suçlu hissetmesi için hiçbir neden yoktu.

Elysia parmaklarını şıklatıp hepsini yaktı. Tapınakta yüksek bir alev patladı.

Peloit'i bulması gerekiyordu. Gerçekten nerede?

Doğrudan İmparatorun olduğu yere mi gidecekti, yoksa onu ilk o mu bulacaktı? Zaten hazırladığı şeyler işe yaramazdı ve yapabileceği tek şey bununla doğrudan yüzleşmekti. Bu nedenle yenilgiyi hissedip kaçabileceğinden endişeleniyordu.

Bir sonraki an Elysia, Cassian'ın kendisine yaklaştığını gördü.

"Yakınlardaymış gibi görünmüyor."

Sözleri üzerine başını salladı ve içeriden yayılan çığlıklar karşısında kaşlarını çattı.

“ Kyaaak! ”

Biraz uzakta bir kadın geri çekilip düştü. Ve önünde İsbel İmparatorluğu'nun ordusu vardı.

"Cassian."

"Hasta…"

Cassian'ın sözlerini kesti.

"Geri döneceğim."

Ondan çok daha hızlı bitirebilirdi. Ayrıca onun görüş alanının neresinde olursa olsun yine de sorun olmazdı.

Cassian onaylamazca dudaklarını büzdü ve başını salladı. Bunu gören kadın hemen kadının bulunduğu yere koştu. Ancak o gelmeden önce Leydi çoktan bedenini kaldırmış ve tapınağa koşmuştu.

“ Huu… ”

Eğer durum böyleyse, onun kaçmaya zorlanması gerekmez mi?

Elysia çılgınca saçlarını karıştırarak koştu.

Binanın köşesinden geçerken kadının ortadan kaybolduğunu ve Elysia'nın hızla onun peşinden gittiğini gördü. Bir sonraki an tuhaf bir şey hissetti. Peşinde olduğu esmer kız değildi ama Leydi Aiden'ı buldu.

…Leydi Aiden malikaneye kilitlenmeli. Kısıtlamalar mevcuttu, peki nasıl burada olabilirdi?

Konağa bir şey mi oldu?

"Selamlar, Düşes."

Elbisesinin eteğini nazikçe tutarak konuştu.

Mükemmel bir duruştu.

Düşününce Rania'nın hafızasını silmiş, yani aklı başına geldiğinde Rania sebebini hiç bilmeden hapse atılmış olacaktı. Durumun farkında bile olmadan hata yaptığını düşünerek hemen kaçmış gibiydi.

Parlak gülümsemesi elbisesinin eteğindeki kan lekeleriyle eşleşmiyordu.

“Leydi Aiden…”

Elysia kan kokusuna başını çevirdi. Leydi Aiden'ın arkasında kahverengi saçlı kızın yerde yattığını gördü. Yerde o kadar çok kan vardı ki kontrol etmesine bile gerek kalmadan kadının öldüğünü anladı.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin