Bölüm 14

178 8 0
                                    

Elysia'nın ayakkabısının topuğu adamın elinin arkasına nazikçe bastırdı.

"Kurtar beni!"

Çatırtı. Kemiklerin kırılma sesi duyuldu ama o pes etmedi ve diğer tarafa bastı.

"Senin gibi bir adamın yardıma ihtiyacı yok."

Kanının kokusunun bile iğrenç olduğunu ve ayaklarına daha fazla güç verdiğini düşünüyordu.

Rian'ın kız kardeşi, gözlerinin önünde olup bitenler karşısında eliyle ağzını kapatarak ağlamasını tuttu.

İlk saldırıya uğrayan adam yandan bir hançerle ona yaklaştı.

Güçteki bariz farkı hissetmesine rağmen, onun numarayı yapmasını izlerken kaşlarını çattı.

Elysia'nın tek eliyle yaptığı hareketle adam yere düştü.

"Teşekkür ederim."

Elysia bornozunu çıkarıp Ryan'ın kız kardeşine doğru baktı ve yukarı baktı.

Diğer adamların çoktan evden çıkıp kaçmayı düşündüklerini hissetti.

"B-benim küçük kardeşim yukarıda tutuluyor. Yardım lütfen…."

Ryan'ın kız kardeşi Elysia'nın yakasını tuttu ve ağlamaya başladı.

“Neden... bu tarafa geldin? Bir şey olursa bağır."

Elysia iki adamın durumunu kontrol ettikten sonra aceleyle ikinci kata çıktı.

Ryan'ın burada olmaması gerekirdi. Orijinal hikayede loncada bir kavga içinde olması gerekiyordu.

Lonca liderini suikastçılığı bırakmak istediğine bir kez daha ikna etmesi gerekiyordu.

Varlığını hissedebildiği odaya girdiğinde, boynunda ve ellerinde bağlarla yerde yatan bir adam gördü.

Alt kattaki kız kardeşi gibi koyu kahverengi saçlı bir gençti.

Elysia ona yaklaşırken bedeni titriyordu, belki de aklını kaybettiğini düşünüyordu.

"Sen kimsin?"

Elysia, Ryan'ın omzunu yakaladı ve onu kendisine doğru çevirdi.

Koyu yeşil gözleri ortaya çıktı.

Elysia'ya dikkatli gözlerle baktı. Elysia onu eğdi ve bağlamayı incelemek için onu dik oturttu.

Onun seviyesinde, sadece büyü çemberini yok etmesi gerekiyordu ve eğer bir ustaysa, onu yok edebilirdi.

Boynundaki kelepçeyi çözüp bileğindeki kelepçeye bakan Elysia aniden durdu.

"Sen…"

Ryan'dan gelen kan kokusunun tuhaf olduğunu düşünerek gömleğinin yakasından tuttu ve bir tarafa doğru yürüdü.

Gücüyle düğmeleri kopararak onu yere yuvarladı.

"Ahhh."

Elysia soğuk bir sesle söyledi. Ryan'ın evde olmasının yanı sıra beklenmedik bir şey daha oldu.

"Bu nedir?"

Bu yeni oluşmuş bir yaraydı.

Muhtemelen zehirli bir bıçakla kesilmişti ve boynundan kılıcın kırmızı kanı damlıyordu.

Elysia yaklaşırken Ryan onun arkasına geçerek ona baktı.

"Kim olduğunu sordum."

"Kız kardeşini kurtaran kişi."

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin