Eğer birikmiş belge olmasaydı uyuyabilir ya da onun yanında kalabilirdi. Elysia hızla arkasını döndü ve masasındaki kağıtlara baktı.
"Sanırım bunu ve bunu senin için yapabilirim."
Cassian onun adına kullanabileceği evrakları karıştırırken tüm evrakları elinden aldı.
“Gerçekten acil olan her şeyi hallettim. Bunu yavaş yavaş yapabilirim.”
Hiçbir şey onun için çok önemli görünmüyordu. Her ne kadar aldatıldığını hissetse de Cassian onu tekrar tekrar öperken Elysia yine vazgeçti. Kendisini hafifçe öpmesinden memnun değildi, bu yüzden kollarını boynuna doladı ve onu çekti.
Hoş bir kahkaha sesiyle ağzının kenarları kalktı ama dillerinin şaklaması ile her ikisi de aynı anda düştü.
"Sorun nedir? Devam etmek."
Bu Hail'di.
Bir anda birdenbire ortaya çıkışı ilk kez değildi. Neyse ki asla yatak odasına girmeyeceğine dair bir söz aldılar. Hail'i, sanki eğlenceli izlemenin bitmesine yazıkmış gibi kasvetli bir ifadeyle görünce alnındaki damarlar fırladı. Bu sırada Cassian içini çekti ve saçını karıştırdı.
Elysia dişlerini sıktı ve Hail'e baktı.
“Geri dönmeyecek misin? Çekip gitmek."
"O zaman bir sözleşme yapalım."
Mutsuz bir homurtu devam etti.
"Sözleşme?"
Cassian sanki bunu ilk kez duyuyormuş gibi ona baktı.
Onun ifadesine bakan Elysia başını eğdi ve ona bir şey söyleyip söylemediğini merak etti. Bunu düşününce henüz ona söylememiş gibi görünüyordu. Onları yatak odasına götürmek için sihrini yüzüğüne dökmek için acele etmeden önce, Hail daha fazlasını söyleyemeden, bir kapı vuruşuyla durduruldu.
"Ekselansları. Lloyd.”
Elysia, Hail'e iki ayağının üzerinde durması için işaret etti. Peki neden etrafta dolaştığını kimseye göstersin ki?
"Girin."
Bunu söyleyerek Cassian'ın kucağından kalktı ve Lloyd ofisin kapısını açıp telaşlı bir yüz ifadesiyle içeri girdi.
"Ekselansları! İkinci Prens ve Leydi Aiden öldüler.”
Cassian tek kaşını kaldırdı.
“Bu bir cinayetti ama hiçbir iz kalmamıştı. Ekselansları ile ilgili bir sorun yok gibi görünüyor…?”
Elysia ve Cassian'ın bakışları aynı anda Hail'e döndü. İlk etapta Rania'nın Hail'in ellerinde öleceğini zaten beklemişlerdi.
Peki ama neden Peloit de...?
“İyi iş çıkardım mı?”
Hail sanki parlak bir ifadeyle okşanmak için yalvarıyormuş gibi başını içeri doğru itti. Elysia onun kafasına tokat atma dürtüsüne direndi ve onu ensesinden yakaladı.
"O halde Cassian, sen... çalışabilirsin."
Hail'in yakasını yakalayıp sanki onu da sürükler gibi ofisten ayrıldı.
Cassian'ı meşgul eden, Hail'in elinin sonucuydu.
Onu yatak odasının yanındaki çay odasına sürükleyen Elysia, çok gururlu görünen Hail'e iç çekti.
"Zaten ölmüş olurdu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampirBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...