Elysia, Ryan ve Ramote ile birlikte bahçede yürüyordu. Yaz başındaki havalarda yürümenin zor olacağından korktuğu için kendisine şemsiye veren iki adamı görür görmez dilini şaklattı.
Henüz o kadar ilerlememiş olmasına rağmen Ryan ve Ramote ona Cassian kadar dikkatli davrandılar. Aynı zamanda çalışanlar da bunun aşırı korumacı olduğunu düşünüyorlardı ancak bunu dile getirmiyor gibi görünüyorlardı.
Ramote bile konuşma şeklini değiştirmişti, bu yüzden Elysia her seferinde onunla dalga geçmekle meşguldü.
"Bu kadar uzun süre yürüyebilecek misin?"
"Yaşlı adam. Hasta mıyım?”
Elysia şaşkına dönmüş gibi gülümsedi ve başını salladı. Bahçede yuvarlanan, kendisine bakan ve koşan Der'i gördü. Elysia sıçrayan Der'i yakalamak için kolunu uzattığında...
“...…?”
"Tehlikeli."
…Ryan, Der'i kollarına almadan hemen önce yakaladı.
Der ona biraz sıkı sarıldı ama o kadar da değil. Ancak Ryan'ın ciddi ifadesini görünce bunu söylemeye dayanamadığı için başını salladı.
"Son tarihin ne zaman?"
“Gelecek yaz, ihtiyar. Henüz çok uzakta.”
Elysia iki adama baktığını söyledi ve ekledi.
"Lütfen sakin ol."
…Onu duyamıyormuş gibi görünüyordu.
Ramote gözlüğünü kaldırdı ve kaşlarını çattı.
"Dük nereye gitti?" Sanki senin yanından hiç ayrılmayacakmış gibi davrandı.
Elysia başını eğdi ve Ryan'a baktı.
“Ben de bilmiyorum. Nereye gittiğini biliyor musun?”
“Ah, İmparatorluk Sarayına gideceğini söyledi. Majesteleri aramıştı."
“Tatil yapmayalı uzun zaman olmadı mı? Peki Cassian'ı aradı mı zaten?"
Elysia, Revos'a karşı suçlamalar mırıldandı.
"Heyecanlanma."
"Bayan Elysia. Sakin ol."
Ryan, Cassian'ı hemen arayacağını söylerken telaşlandı. Bu sırada Elysia elini kaldırdı ve sıkıca gözlerine bastırdı.
"HAYIR. Sorun değil, Ryan."
İnsanlar doğumun başlamasına rağmen kocasının yanında olmayacağını mı düşünürdü?
Yine de onlara karşı sert davranamazdı çünkü ona değer verdiklerini hissedebiliyordu. Biraz tuhaf olan şey Ryan'ın Lina'nın hamileliğini yaşamış olmasıydı ama aşırı korumacı davranıyordu.
Zaten iki çocuğu olan Lina ama Ryan sanki ilk kezmiş gibi davranıyordu.
"Doğru, Ryan. Unvanı yine reddettiğini duydum?”
Revos tahta çıktıktan sonra, temeli atmadan önce birçok suikast girişiminde bulunuldu. Bir suikastçının yatak odasına girdiği bir durum olmasına rağmen imparatorluk şövalyeleri onu bütün gün korudu.
Cassian'ın Ryan'dan Revos'a eşlik etmesini istediği bir zaman vardı.
Suikast girişiminde bulunanların tamamını yakalamak birkaç ay sürdü. Bunun nedeni, İmparatorluk Ailesi'nin kanını miras aldığı söylenen küçük çelimsizlerin korkusuzca ona doğru koşmasıydı. Bu seferlerin en az beşinde Revos'un hayatı Ryan sayesinde kurtarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...