Cassian yatakta uyuyan Elysia'ya baktı ve eliyle yüzünü sildi.
Onu neden evine getirmişti?
Bunun gösterdiği kan emme yüzünden olduğunu düşünüyordu. Her iki toplantıda da zaten tuhaf bir şeyler vardı ama bugün gelen tuhaf davranışları daha da mı anlamadı?
Ensesine saplanan dişlerin verdiği hissi hâlâ canlı bir şekilde hatırlıyor.
“…Elysia Lowell.”
Cassian sessizce adını seslendi.
Üç yıl önce Marquisate Eidro'da onunla tanıştığı andan itibaren görünüşü çok değişmişti ama bunu fark etmeden duramıyordu. Vampirler hakkında bir şeyler öğrenmesi gerektiğini unutup durduğu için böyle tanışacaklarını hiç düşünmemişti. Lloyd'a ona kısaca bakması talimatı verildiğinde öğreneceği kısım buydu.
Elysia vücudunu geriye attı ve yavaşça göz kapaklarını kaldırdı.
" Hımm... "
Puslu görüşü netleşti ve yatağın karşısında oturan adamı gören Elysia ayağa kalkıp etrafına baktı.
…Tanıdık olmayan bir yatak odası.
Ancak yatak odasına yayılan kokudan buranın kimin odası olduğunu hemen anlamış gibiydi. Onu yakaladığında bir kez daha kan emme isteğiyle doldu.
“Uyandıysan geri dön.”
"O halde en başta beni buraya getirmemeliydin."
Elysia öyle söyledi ama aklı öyle değildi. Gözleri çoktan dudaklarına kilitlenmişti, bunun ne zaman duracağını bilmiyordu. O kadar sabırsızdı ki onu bir an önce öpmek istedi.
Elini uzatıp boynuna doladı ve onu daha da yakınına çekti.
"Öp beni."
Dudakları buluştu ve inatla kapalı olan alt dudağını ısırdı. Boğazında küçük bir boğulma sesi duymuş gibiydi ve ardından kalın dili dudaklarını ayırdı.
Cassian ve Elysia'nın sıcak nefesleri iç içe geçti.
Yalnızca bir kez öpüşmüşlerdi ama Elysia dilini hassas yerlerine batırırken hafifçe inledi. Tükürükleri birbirine karışmıştı ve nefesi tıkanıyordu.
Aynı zamanda eli onun ince belini kavradı ve elbisesinin üstünü okşadı.
Elysia başını hafifçe eğdi ve ağzını açtı. Daha sonra yavaşça yaladı ve çenesinden boynunun ensesine kadar emdi. Kan emmenin yol açtığı diş izlerinin olduğu bölgeyi nazikçe ovuşturdukça Cassian'ın vücudundaki güç gerilmişti.
Elini kaydırarak vücudunu okşadı.
Cassian bedenlerine daha fazla yaklaşmamaya çalışıyordu ve vücuduna sımsıkı sarıldı. Paylaştığı dudaklar artık dişlerini kaldırıyordu. Bacaklarına dokunan sertlikten dolayı vücudunun ısındığını hissedebiliyordu.
Elysia başını kaldırdı.
Onu omuzlarından tutup sürükleyerek pozisyonlarını değiştirdi. Elysia, Cassian'ın tepesine tırmanırken onun düğmesini açtı ve baştan çıkarıcı bir gülümsemeyle gülümsedi. Kıçını aşağı doğru bastırdığında onun dişlerini sıktığını görebiliyordu.
Çok memnundu.
Gömleğinin bağını çözdüğünde bileğini yakalayıp büyük eliyle çekti. Onu tekrar öpmeye gelen Cassian buna daha fazla dayanamayacakmış gibi görünüyordu. Gözleri değişti.
Elysia durgun yüzünü kaldırdı ve kavisli dudakları görünce bir yudum aldı.
"Bunu sen başlattın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...