"Sormak ister misin?"
"Evet. Biraz kaba olabilir ama umarım bana cevap verirsin.”
Lumiere arkasında şaşkın bir ifadeyle başını salladı. Yine de Elysia'nın ileri geri konuşmaya hiç niyeti yoktu.
"Leydi'nin gönül verdiği kişi Dük Esteban mı?"
Gerçekten çok basitti.
Lumiere durakladı, sonra yüzü kızardı ve başını eğdi.
Lumiere'in bu şekilde açıkça cevap verdiğini düşünüyordu. Bu nedenle kendini doğrulamış olduğu gerçeği karşısında acı bir şekilde gülümsedi.
"…Evet."
Elysia gözlerini sıkıca kapattı, sonra açtı.
'Evet, diyelim ki Lumiere Cassian'la istediğini yapamıyor.'
Peki Elysia kuyumcudaki davranışını nasıl kabul etmeli?
Cassian'la nişanlı olduğumu bilmene rağmen benden kol düğmelerini seçmemi mi istedin?
Şimdi düşününce bile bu gerçekten kirli bir hareketti.
Lumiere Elysia'yı ne kadar kolay düşünmüştü...?
Bunu düşünen Elysia, Der'i tutan elleri güçlenirken derin bir nefes aldı.
Lumiere hiçbir şey söylememesine rağmen.
“Bu gerçekten... hayal kırıklığı yaratıyor. Artık dürüst olmanın zamanı geldi.”
Daha sonra sihirli taşını indirdi.
Lumiere uzun bir süre tek kelime etmeden Sihirli Taş'a baktı. Bu sırada Elysia yavaşça onun cevap vermesini bekledi.
"Beklendiği gibi Leydi'de."
Lumiere aşırı sakin bir ses tonuyla cevap verdi.
Elysia ona son bir şans vermeyi düşünüyordu. Bahane üretme fırsatı.
"Herhangi bir şey söyle. Neden bunu yaptın?"
Sonra bir anda Lumiere'in gözleri değişti. Melek yüzü anında kayboldu ve şeffaf yeşil gözlerde zehir belirdi.
Elysia şimdi gördüğü yüz karşısında kaşlarını çattı. 'Orijinal hikayedeki kadın başrol kimdi?'
Fark çok büyüktü.
“Çünkü… Sen benim olanı aldın. Gitmeni istedim."
Lumiere hafifçe gülümsedi ve sihirli taşı alırken, Elysia Der'i yere bıraktı ve bir gülümsemeyle ona doğru yürüdü.
Ve Lumiere'in yanaklarını birbirine yapıştırıp kaldırdı.
“Kyaak! Bu... nedir bu!”
"Ölmek istiyorsan yalnız ölmelisin. Bana böyle bir şey yapma. Oradaki herkes neredeyse ölüyordu. Bilirsin?"
Lumiere vücudunu itip yanaklarını kapattı.
Sandalyeyi geri itmesinin geri tepmesi, bir kargaşa hisseden Ryan'ın oturma odasına girmesine neden oldu.
Elysia elini uzattı ve Ryan'a yaklaşmamasını işaret etti.
"Leydi'ye ne olursa olsun, buna katlanamayacağım."
Lumiere konuşmayı bitirir bitirmez kollarını kaldırdı. Aynı anda iki el havaya kaldırdığı kollarını tutuyordu.
Biri Elysia'nın eli, diğeri ise Ryan'ın eliydi.
Lumiere şaşkınlıkla gülmeye başladı.
"Gerçekten inanılmaz. Nasıl oluyor da başkalarının adamlarını bu kadar iyi çalabiliyorsun?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampiriBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...