Elysia şaşkın bir yüzle ona baktı.
Geçmişteki konuşmayı hatırladığında durakladı ve Lumiere ile yaptığı konuşma sırasında aklında bir şey olup olmadığını merak etti.
Belki de bu yüzden...?
"Belki... Esteban Dükü'yle hiç ilgilenmedim - Uhk!"
Doğru görünüyordu. Lumiere'le olan konuşmasını dinledikten sonra ele geçirme hakkında spekülasyonlar yaptı ama ele geçirilmeden önce Cassian'a karşı hiçbir şey hissetmediği için kötü mü hissetti…?
Aman Tanrım…
Bu adamla gerçekten ne yapmalı?
"Bu yüzden... Haa, kızgınsın... Kyaak!"
Bir anda görüşü değişti. Bunun nedeni Cassian'ın eğilip alnını onun sırtına gömmesiydi.
Ofisi dolduran sıcaklık yüzünden miydi, yoksa utanç yüzünden miydi?
"Ah…!"
Vücudunun titrediğini hissedebiliyordu. Üst üste bindikleri yerden sıcak ısı yayıldı.
Nefesini tutan Elysia yavaşça ağzını açtı.
"Seni görmemem mümkün değil."
Yatak odasına döndü, toparlandı ve Cassian'a yeniden güven verdi. Burası kurgusal bir dünyaydı ve o bu dünyanın hikayesinin nasıl olduğunu biliyordu. Başka bir dünyadan geldiğini ve kendisi gibi insanlara vampir dediğini söyledi.
Ve damgalama hakkında.
Elbette bir vampirin özelliklerine de kısaca değinmek zorunda kaldı. Bu sırada Cassian, onu arkadan tutarak sessizce hikayeyi dinliyordu. Yüzü görünmediği için konuşmak daha kolaydı.
Elysia ona güvenmesine rağmen hâlâ endişeliydi.
Ona bakarken nasıl bir ifadeye sahip olacağı konusunda kendine güveni yoktu.
Sonunda, kalan son şey için nefes almak için biraz zaman ayırdı. Bunun hakkında konuşabilir miydi? Ya öğrendiğinde kendini rahatsız hissederse…?
Belki de onun duygularını fark eden Cassian, sanki onu rahatlatmak istermiş gibi nazikçe omzunu okşadı. Daha sonra sanki onun konuşup konuşmamayı düşündüğünü biliyormuş gibi ağzını açtı.
"Sanırım beni uzaklaştırmanın başka bir nedeni daha var."
"Her zaman bunu düşünüyorum ama sen çok akıllısın."
"Bunu iltifat olarak kabul edeceğim."
Beline doladığı elini tutup kaldırdı, Elysia onunla oynuyordu. Ağzını konuşamadığı ve eline dokunduğu için tereddüt etmiş olabilir mi?
Cassian uzanıp onun elini tuttu.
"Uzun süre yaşıyorum."
'Asla ölme, sonsuza kadar' diye eklerken Cassian sanki nasıl nefes alınacağını unutmuş gibi nefes almayı bırakmış gibi hissetti. İlave açıklamalar eklemeden her şeyi anlardı.
Yalnız kalmaktan korkmak gibi şeyler…
Bunu düşünerek başını eğdi ve uyluğunun üzerinde duran ele baktı, dudaklarını zar zor ayırdı.
"Beklendiği gibi... Biraz korktun mu?"
"HAYIR."
Başka kelime olmamasına rağmen cevap hemen geldi.
Elysia artan endişeyi üzerinden atmaya çalıştı. Bir vampirin bakış açısında olumlu hiçbir şey yoktu, bu yüzden onun bunu duyduğunda fikrini değiştirmeyeceğini bilmesine rağmen korkuların akın etmesi kaçınılmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...