"Sir Ramote'yle işlerin bugünlerde pek iyi gitmediğini duydum."
Ryan'ın sözleri üzerine Elysia başını salladı. Kolay olmasa da, cevabı yakında bulacağını düşünüyordu.
Bir noktaya kadar bunu hissetmişti ama kara büyüde kullanılan harfleri bilmiyordu bu yüzden orada tıkanmıştı. Peloit'in geride bıraktığı şeylerin içindeki tüm sihirli halkaları toplayıp onlara baksa, onları bir dereceye kadar yorumlayabileceğini sanıyordu ama yanılmıştı.
“Düşündüğümden daha zor olsa da harfleri nerede kullandı?”
Saçlarını sertçe karıştırdı ve içini çekti.
Her ne kadar büyü çalışmak için çok zaman harcamış olsa da artık kara büyü olduğundan hiçbir şey yapamıyordu... Yaşlı Adam bile inliyordu?
"Kara büyünün başlangıçta iblisler tarafından kullanıldığını biliyorum."
"Evet."
Elysia, Bug'ın Der'in yumruğuyla yüzüne çarpmasını izlerken kaşlarını çattı. Burun kemiğinin bile bu şekilde çıkıp çıkmayacağını merak eden Elysia irkildi ve vücudunu kaldırmaya çalıştı ama Ryan'ın sözleri üzerine durdu.
“O halde bu iblislerin kullandığı bir metin değil mi?”
"Kuyu?"
Sadece düşünse bile hiçbir anlam ifade etmiyordu. Ancak durum böyle olsaydı belki Yaşlı Adam bilebilirdi...
Ryan başını eğdi ve ağzını açtı.
"Değilse... Büyü kullanabilmem için o mektubu yazmam gerekiyor mu?"
“Hımm? …Bunu hiç düşünmemiştim."
Ryan'ın sözlerini denemek isteyen Elysia, doğrudan ana binaya gitti.
* * *
Hafifçe kapıyı çaldı ve doğrudan ofise girdi. Her ne kadar Cassian ona kapıyı çalmamasını söylese de zaten kapı sesi duymadan geldiğini fark etmişti ama bu onun artık bir alışkanlığı haline gelmişti.Sanki onun tekrar geleceğini biliyormuş gibi gözlerini kağıttan kaldırdı ve kendisine bakan gözleri gördü.
"Bugün çok yakışıklı görünüyorsun."
"Bu bir ayartma mı?"
"HAYIR."
Elysia sırıttı ve masaya doğru yürüdü.
Onun düzenli masasının aksine, onun masası çeşitli belgelerle doluydu. Bir sürü hesaplama yaptı, notlar aldı, bir süre temizlik yapmaması söylendiğinde durum böyle oldu.
Bir sonraki an, biraz şaşkın bir ifadeyle kağıtları karıştırdı.
"Buldum."
Peloit'in geride bıraktığı sihirli halkalarla Ramote'nin getirdiği kara büyü çemberinin bulunduğu kağıdı yan yana koyarken, birden arkadan beline sarılan bir el hissetti.
"…Ne?"
"Beklemek."
Sihirli daireye yazılacak harflerin verilerde görünmesi gerekmiyorsa…
Elysia, Peloit'in büyü kullanımını hatırladığında parmağını hareket ettirdi. Parmakların arasından hafifçe sızan mananın çevresinde balık kanı kokusu vardı.
"Ah?"
"Eş."
Büyüsünün işe yaradığını anlayınca bileğini biraz daha sıkı tuttu. Aynı zamanda başının üzerinde bir su yığını oluştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...