Cassian artık göremediği kağıtlara baktı ve onları yanına yığıldı.
Bu, Lumiere'in getirdiği Elysia'nın saç demetiydi.
Tırnaklarının avuçlarına battığını hissetti ama acı duymadı. Peloit'in söylediği sözler kulaklarından çıkmıyordu. Aklına gelenleri durduramasa da bunu düşünmemeliydi.
Bir süre sonra Lloyd, Knock'la birlikte içeri girdi.
"Ekselansları Leydi Blanche geldi."
“…Ne zamandan beri istediğimiz zaman buluşabileceğimiz arkadaş olduk?”
Cassian'ın etrafında keskin bir enerji aktı ve ofisindeki hava soğudu.
Bunu gören Lloyd yutkundu ve ağzını açtı.
“…Madamdan bahsetti.”
"Onu zindana götür."
"Evet?"
Lloyd yüzündeki sorgulayıcı ifadeyle ne demek istediğini sordu. Bu sırada Cassian vücudunu kaldırdı ve bir süredir elinde tuttuğu saç demetini bıraktı.
"Öyle ya da böyle buna bir son vermek zorunda kalacağım. Ya sana söyleneni yap, ya da tehdit et.”
“Öyle olsa bile, Ekselansları…”
Lloyd, ustasının kılıcını kapıp ofisten ilk önce çıkmasını izlerken başını eğdi.
Cassian içini çekti ve adımlarını attı.
Bir gecelik saçma sapan teklifinin ve başka hiçbir şeyin söz konusu olmadığını zaten biliyor olmalıydı, bu yüzden başka bir şey getirirdi. Dört gözle bekleyeceği çok fazla şey yoktu ama artık başka seçeneği yok.
Ramote ve Ryan'ı teşvik etti ama onu bu kadar uzakta ne zaman bulacaklarını bilmiyordu.
Öte yandan Elysia şehvetine dayanamazsa başına en kötü şey gelebilirdi. Peloit bunu çözemezse Lumiere için her şeyi yapmak zorundaydı.
Bug'ın bodruma inen koridorun önünde beklediğini gördü.
"Beni takip et."
"Evet."
Cassian geçide girdiğinde buranın tıpkı kendisine benzediğini düşündü.
Hiçbir ışığın girmediği karanlık zindana bakıyorum. Lumiere'nin zorla sürüklenen ve bir sandalyeye oturan figürünü gördü.
"Bir sürü selamlaşma yaşadın. Bana karşı bu kadar sert olmaman gerektiğini bilmiyor musun?”
"Biliyorum."
Cassian, Lumiere'in önüne adım attı ve kılıcı yanındaki masaya koydu. Kılıca baktı ve çenesini kaldırıp ağzını açmadan önce dudağını ısırdı.
"Bir teklifte bulunacağım. Senden istediğim tek şeyi yap, ben de karının nerede olduğunu söyleyeyim."
“Bu iyi çünkü doğrudan ana noktaya gittin. Yani benden ne istiyorsun?"
Bunu duyan Cassian, keskin ifadesinden farklı olarak sakin bir ses tonuyla sordu.
Lumiere kollarından pembe sıvı dolu bir cam şişe alıp ona uzattı.
"Bunu sen iç. Konuşacağım. Bu çok kolay."
Lumiere'in eline cam şişeyi alırken kapağını açtı ve içindekileri inceledi. Mor gözleri sanki onun niyetini anlamaya çalışıyormuş gibi keskin bir şekilde parlıyordu.
Büyü izleri taşıyan sıvı ona isteksiz bir his veriyordu.
Cassian yavaşça ona baktı.
Giydiği elbise, makyajı, saç modeli... Kimi taklit etmeye çalıştığını bile anlayamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...