Bölüm 39

51 3 0
                                    

Uşak ve Lloyd, Dük Lowell'ın evinden dönen Cassian'ı karşıladılar.

Cassian, eve döndüğünde tüm çalışanların dışarı çıkıp onu karşılaması şeklindeki verimsiz gelenekten nefret ediyordu. Genellikle birkaç hizmetçi ve kahya tarafından karşılanırdı ama bu kadar geç bir saatte kâhya genellikle hizmetçisiz yalnız kalırdı.

Uşak ceketini aldı ve onu takip etti.

"Önce banyo yapacağım."

"Ekselansları, bundan önce, Madam'ın kullanacağı oda hakkında size söylemem gereken bir şey var."

Cassian başını salladı ve yatak odasına doğru yöneldi.

Elysia'nın Ramote'ye tutunduğunu görünce bu sözleri düşüncesizce söylemişti ve Lloyd'a verdiği emri unutmuştu.

Yatak odasına bağlı, kullanılmayan bir odası olmasına rağmen Elysia'nın kullanamayacağı kadar küçüktü. Belki de uşak bu yüzden bu sözleri gündeme getirdi.

"O oda, Hanım'ın kullanması için fazla mantıksız görünüyor. Onun da bir giyinme odasına ihtiyacı olacak ve oraya ancak sizin yatak odanızdan ulaşabilecek."

Cassian yatak odasına vardığında gömleğinin düğmelerini çözdü ve uşağı dinledi.

Dar olmasının yanı sıra birçok küçük sorun da vardı.

"Efendinin yatak odasını paylaşmaya ne dersiniz?"

Onu başlangıçta planladığı odaya hazırlamak üzere olan Cassian çenesini ovuşturdu.

Kötü bir fikir değildi.

Daha sonra uşağın cevabı karşısında gururlu bir ifade takındı. Uşağın beklediği gibi olduğunu düşünüyordu.

Kâhya Philip on yılı aşkın süredir Cassian'la birlikte. Sadece yüzüne bakarak ustanın tatmin olup olmadığını anlayabilirdi.

"Hanımefendinin kullanacağı odanın henüz hazır olmaması nedeniyle gerçekten üzgünüm. Yakında metresi olacak birine misafir odası vermek kabalık olmaz mı?"

Takip eden Lloyd uşağa baktı ve dilini şaklattı.

Uşak muhtemelen Ekselanslarına bu kadar küstahça bir şey söyleyebilecek tek kişidir. Orada, Ekselanslarının önünde, Hanım hakkında konuşmakta da çok iyiydi.

Lloyd ayrıca Elysia'nın önünde ona Madam diye seslendi ama bunu hiçbir zaman Ekselanslarının önünde dile getirmemişti.

Cassian bunun bir anlamı olduğunu düşünerek ifadesini sertleştirdi.

Düğünün yakında olması ve odanın hala hazır olmaması gibi bir sorun vardı.

"Oda henüz hazır değil mi?"

"HAYIR. Şu anda kalmanın kesinlikle yanlış bir yanı yok ama mükemmel bir şekilde hazırlanmak gerekiyor."

Cassian ağzının kenarlarını kaldırarak uşağa baktı.

Bu zaten hazır olduğu anlamına geliyordu.

"Hanımefendi yarın öğleden sonra geç saatlerde ayrılacak."

"O zamana kadar hazırlayacağız."

"Yap bunu. Ah, ikinci kattaki diğer odaları kapatsan iyi olur."

Uşak bir anlığına gözlerini genişletti, sonra usulca gülümsedi ve başını eğdi.

"Banyo hazır."

Cassian banyoya girmeden önce Lloyd'a şunları söyledi. "Raporu yarına kadar alın. Yarın işten çıkabilirsin."

"Anlaşıldı."

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin