Bölüm 32

74 4 0
                                    

Cassian'ın malikanesine vardıktan sonra, biraz geç kalacağını bildirmek için malikanesine bir çalışan gönderdi. Çünkü her gece geç saatlere kadar dışarıda kaldığında babasının gözlerinde ışık olurdu.

Sokağa çıkma yasağı nedeniyle eve erken gitmesi bile söylenmişti.

'Hemen kontrol edip eve erken gitmeliyim.'

Elysia bu duruma en başta sebep olan suçluya baktı.

"Gece kalmama izin verilmiyor."

"Bunu bilmiyordum."

"Zehirden döner dönmez birinin sayesinde geceyi orada geçirdim."

"Demek ki sen de beğendin..."

Çalışanların dikkatini hisseden Elysia ağzını kapattı ve yumuşak bir sesle ona bağırdı.

Bu konuyu ilk açtığı için kendini suçladı.

"Bunu yatak odasında konuşabilir misin? Hayır, aslında yapma."

Düşününce, malikaneye girmenin bir yolu vardı. Uyuyormuş gibi yaptıktan sonra yüzüğü kullanabilirdi. Böyle düşünerek, geç gitmek zorunda olduğu günlerde sıkıntı olması durumunda bunun bir seçenek olabileceğini düşündü.

Elysia yatak odasına vardığında doğal olarak yatağına uzanırken durakladı.

Cassian'ın yatak odasına birkaç defadan fazla gelmişti ki burası o kadar konforlu hale gelmişti ki.

'Eh, dışarı çıkmayalı uzun zaman oldu, bu yüzden sadece uzanmak istedim...'

Kendi elbisesine baktı ve önce kendini temizlemek için temizleme büyüsünü kullanırken uzanmaktan endişe ederek başını hafifçe salladı.

'O halde kanepede uzanalım.'

Elysia kanepeye döndüğünde arkasından gülen bir ses duyuldu.

"Neden, rahat ol."

Düşünceleri keşfedilmiş gibiydi. Onaylamadığını belli eden bir bakışı gizleyerek kanepeye döndü.

Cassian kıyafetlerini değiştirmeye gittiğinde Lloyd'un sesi duyuldu. Ve odanın sahibi bile olmasa da Elysia ona içeri girmesini söyledi.

"Uzun zaman oldu, Lloyd."

"Deli...hanımefendi. Ekselansları gelmemi istedi."

"Çizim mi? Onu bana verebilirsin."

Lloyd çizimleri verdi ve onları ortaya çıkarmak için arkasını döndü. Bir anda gözleri parladı. Merak eden Elysia, Lloyd'a yaklaşırken bunun nedenini merak ediyordu.

"Neden?"

"Düğün tarihi ertelenmedi mi?"

"Bizim böyle bir konuşmamız olmadı."

Aslında hazırlık kısmı oldukça zorlu olsa da Elysia'nın düğünü ertelemeye hiç niyeti yoktu.

Üstelik hizmetçiler sırf tarih gecikti diye yemeği hazırlamayı ertelemezlerdi. Diğerleri ise bunu bir yıl boyunca her gün yapmayı nasıl başardıkları konusunda alay konusu olacaklardı.

"Bir ay sonra hala kesinlikle erken."

"Bu doğru, değil mi? Çünkü düğün tarihinin yarın açıklanması planlanıyor."

"Evet."

Lloyd duygusal gözyaşları dökmek üzereyken arkasında Cassian belirdi. Hafifçe kaşlarını çattı. "Ne yaptın?"

"Heuk, Ekselansları."

Lloyd'u geride bırakıp onu odaya itti. Eğer Cassian olsaydı hepsini duyardı. Randevu hakkında konuşacak olan Elysia elinde tuttuğu şeyi hatırladı ve masaya doğru yöneldi.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin