Bölüm 55

32 2 0
                                    

Bu sırada gelinin bekleme odası için dekore edilen oda gürültülüydü.

"Sia, derin bir nefes al. Şimdi nefes alın..."

"Kardeşim ben iyiyim."

Derin bir nefes alıp sakinleşmesi gereken kişi o değildi. Ted, nefesini tekrar tekrar alıp verirken Elysia'nın hareketlerini takip etti.

Elbisesiyle oturup bekleyen Elysia çoktan yerini ona vermişti.

“Heuk—Sia, babanın kollarını çoktan bıraktın… Huhuk…”

Öte yandan Duke Lowell elbisesini kaptı ve gözlerinde yaşlarla ağlamaya başladı.

Elysia'nın giyinmesine yardım etmek için dışarı çıkan soyunma odası personeli, bu tuhaf manzara karşısında terliyordu, dönüşümlü olarak Lowell ailesine ve kapıya bakıyordu.

Girişte, gözyaşlarına boğulmak üzere olan inatçı yüzlü bir şövalye, acımasız bir güce sahip bir eskort olarak duruyordu.

Ryan'dı.

Gray, Duke Lowell'ın yanına oturdu ve elbisenin kırıştığını ve bırakılması gerektiğini söyleyerek huzursuzdu.

“Der! Başın belaya girecek. Ha?"

Elysia, pençelerini elbisesine koyan Der'e dönerken ellerini beline koydu. Bunu gören Ryan yavaşça Der'i yakaladı ve kapıya doğru yöneldi.

Kyaangkyaang.

Der, Ryan'ın elinden kurtulmak için çığlık atıyordu ama o bunu görmezden geldi. Eğer Der'i başka bir hizmetçi tutuyor olsaydı, muhtemelen onu tutan elini veya kol kemiğini kırardı.

Bu bir düğün, bu yüzden oldukça gergin olabileceğini düşündü. Ancak etrafındaki insanlar ona bunu yapmasına zaman bile vermediler…

Elysia elini alnına bastırırken içini çekti.

"Aklımı kaçırdım."
“Hanımefendi! Makyaj çıkacak!”

Çok geçmeden Gray unvanını Leydi'den hanımefendi'ye değiştirdi.

Elysia'nın ruh hali, Gray olmasına rağmen ona "Hanımefendi" dediğinde gıdıklandı, bu yüzden oradan uzak durup terasa yöneldi. Törenin başlama zamanının geldiğini gördü ve konuğun oturduğu yeri gördü.

Kırmızı gözleri bir ileri bir geri hareket ediyor ve kendisine ait bir şeyler bulmak için yoğun bir çaba harcıyordu.

"Buldum seni."

Sonunda Cassian'ın Lloyd ve Bug ile konuştuğunu gördü.

Dün yatak odasından çıktığından beri Cassian'ın yüzünü ilk kez görüyordu. Elbisesine yakışan beyaz smokini görünce ağzı sulandı.

"Şşşt..."

Cassian, onun sıcak bakışlarını hissedip hissedemediğini merak ederek ona bakarken başını kaldırdı. Elysia'yı ikinci katın terasında gördüğünde gözleri bir anlığına büyüdü, ardından hızla başını Lloyd'a çevirdi.

Süreci izlerken Elysia'nın kaşları seğirdi ve dudaklarının köşeleri seğirdi.

“…O adam, gerçekten.”

Elysia teras korkuluğunu tutarken tedirgin oldu.

Teras korkuluklarına tutunduğunda vücudu sanki atlayacakmış gibi seğirdi.

Arkasında Ted'in çığlık attığını ve terasa doğru koştuğunu duydu.

"Sia!!"

Elysia kardeşine bakmak için başını çevirdi. Ted o kadar sabırsızdı ki yavaşlayamadı ve doğrudan korkuluklara koştu.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin