Bölüm 33

58 4 0
                                    

Elysia parmağını heykelin gözlerine koydu. Kan damlalarının yavaş yavaş damlayıp sızdığını görebiliyordu.

"Bunu nasıl bildin?"

"Yaşlı bir adamdan haber aldım."

Kapının cevap vermediğini görünce içini endişe kapladı.

Cassian'dan bunu yapmasını isteyip istememesi gerektiğini düşünürken kaşlarını çatarken Cassian kapıyı eliyle itti. Belki kapı kendiliğinden açılmadı ama itilmesi gerekiyordu?

Kalbinde biriken korkunun aksine içeri girerken hiçbir şey olmadı.

İçerisi ibadet odası ile tapınağın sunağının birleşiminden oluşuyordu. Bilinmeyen harfler duvara yoğun bir şekilde kazınmıştı.

'Büyülü mü?'

Basit harflere benzemiyordu.

Merkeze doğru ilerleyen Elysia sunakta eski bir kitap gördü.

"...Sadece bunu görmek için mi buradayım?"

Kitapta eski diller bile yoktu, sadece ülke dilindeki efsaneler vardı. Her şey kara büyüyle ilgiliydi. Bakışları kitapta olan onun aksine, Cassian sürekli etrafına bakarken bir şeyler arıyormuş gibi görünüyordu.

"Ne yapıyorsun?"

"Burada bir kalıntı olduğunu duydum."

Buraya onunla birlikte bir sebepten dolayı geldi.

Elysia sert bir bakışla yanındaki heykele yaslandı. Bu, kapıya kazınan canavarın aynısıydı.

"Nereden bakarsanız bakın, onun bir kedi olduğu çok açık."

Eliyle heykelin yüzünü okşadı. Gözleri yukarıya kaldırılmıştı, vahşi bir izlenim veriyordu.

Boş boş heykelin kafasına hafifçe vurdu ve Cassian'ın dönmesini bekledi.

Yüzünde ona bakan şaşırmış bir ifade vardı.

"Bu tarafa gel..."

"Neden?"

Aniden Cassian aceleyle Elysia'yı çekti.

Aynı zamanda yüksek bir kükreme duyuldu. Durduğu yerde siyah bir kedi vardı. Büyük kedinin üzerinde durduğu zemin çökmüştü ama parçalanmaya yetecek kadar değildi.

"Ben hiçbir şey yapmadım... ah, olamaz."

Büyük, bilinmeyen bir şey onlara doğru koşmaya devam ediyordu ve her adımda zemin çöküyordu.

"Haydi dışarı çıkalım."

"Böylece mi ayrılacaksın?"

Elysia sinirlenmeye başladı.

Onlar ondan kaçmaya devam ettikçe kedinin kimi hedef aldığını anlamış gibiydi.

Cassian sanki onu engelliyormuş gibi duruyordu ama Cassian onun yanından geçip öne geçti. Ayrıca ilahi gücün burada çalışmaması da oldukça rahatsız ediciydi, bu yüzden birbirleriyle iletişim bile kuramıyorlardı. Yalnızca onu hedef aldığı için Elysia kendini daha kötü hissetti.

Kedi, canavar şeklinde olduğu için korkutucu görünüyordu ama büyülü değildi. Sadece güçlü görünüyordu.

"Ne yapıyorsun...!"

Elysia, yaklaşan kediden kaçınmak yerine içeri daldı.

Boynunu kapma girişimi başarısız oldu, birbirlerine dolandılar ve yere yuvarlandılar.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin