"Evet anladım. Acıtır mı? İmparatorluk doktorunu aramalı mıyım…?”
“Gerçekten sorun yok. Bak, sadece biraz kırmızı.”
Bunu söyleyen Elysia ayağını uzatıp gösteriş yaptı.
Bakışlarını onun arkasından indirmeye çalışırken Cassian onun kızaran yüzünü gördü. Nedenini merak ederken, çok geçmeden elbisesinin çoktan ıslandığını, vücuduna yapıştığını, dizlerinin üzerine kadar çekildiğini ve biçimli bacaklarını açığa çıkardığını fark etti.
“ Ah... ”
Cassian dikkatlice ayak bileklerini sıkarak sert düşünmemeye çalıştı. Daha sonra parmağını kırmızı noktanın üzerinde gezdirdi.
“ Hah. ”
“Beklendiği gibi, sorun değil…”
Kısa süre sonra imparatorluk doktorunu aramasını söylemek için başını tekrar kaldırdı.
Ancak onun dudağını ısırdığını görünce, az önceki sesin acıdan mı çıktığını merak etti. Bunun sadece bir kontrol olduğunu düşünen Cassian eğildi ve ayağının üst kısmını öptü, ardından parmaklarını yavaşça şeftali kemiğinin altına sürttü.
“ …Ah. ”
Dudaklarını çıkarmak zorunda kalsa da bunu başaramadı. Onun tatlı kokusu başını döndürdü ve bu sağlıklı muhakemeyi dağıttı. Cassian onu daha çok öptü. Bir anlığına bıraktı, sonra tekrar tekrar öptü ve dudakları yavaş yavaş yukarıya doğru çıktı.
“Cassian…”
Elysia uzanıp onun yanaklarını avuçladı. Artık işaretin ne olduğunu biliyordu.
Biraz acil bir öpücük başladı.
Ayağa kalkıp ellerini Elysia'nın iki yanına koyduğunda, bu ıslak sesin öpücükten mi yoksa birbirlerinin ıslak kıyafetlerinin birbirine sürtünmesinden mi kaynaklandığını anlayamadı.
Cassian, Elysia'nın kafasının arkasını destekleyerek onu daha da derinlere doğru takip etti.
“ Uung… ”
Bir eliyle vücudunu destekleyerek belini tuttu ve tüm vücudu gerilirken derin bir öpücük ona çok fazla gelene kadar yeterince sertçe itti. Elysia için de durum aynı gibi görünüyordu.
Sertleşmiş vücudu avuçlarının altında sağlam hissediyordu.
Cassian sanki onu sakinleştirmek ve kendi arzularını açığa çıkarmak istercesine parmaklarını nazikçe göğsünün altını okşadı. Biraz daha yükseğe tırmanırsa ulaşacakmış gibi görünüyordu. Eğer neye tutunmak istediğini öğrenirse, öpücüğünü reddeder miydi…?
Banyoda soğuk olacağını düşündüğü hava nemli ve ağırlaştı.
“ Haa... Leydi Elysia.”
Dudakları birbirine değiyor olsa da konuştuğu için hafif bir gıdıklanma hissi oluştu. Ona bakan kırmızı gözler arzu doluydu. Elysia onu geri çekip dudaklarından öptü. Daha sonra uzanıp ceketini çıkardı.
“Ca-ssian…”
Gömleğini çıkarmaya çalışırken parmakları kayıyordu.
Cassian bileğini yakaladı ve dudağını ısırdı. Doyuncaya kadar ısırdı, sonra şişmiş dudağını emdi. Çok geçmeden gömleğinin düğmelerini kendisi çözdü ve Elysia'yı tek koluna aldı. Yatak odasına giderken bile dudakları ayrılmadı.
Yatağın önünde durup onu yere bıraktı.
"Sadece şimdi."
Elysia, adamın elini tutup şerit kayışlarını arkasında bir arada tutarken bir uyarıda bulundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...