Bölüm 34

57 4 0
                                    

Elysia ertesi gün bütün gününü malikanesinde Cassian'ı bekleyerek geçirdi. Dışarı çıkması bir şekilde yasaklandığından, onun yerine ziyaret etmeye karar verdi.

Malikanesinde geçirdiği süre arttıkça, hizmetçiler tarafından tutulduğu süre de doğal olarak arttı. Neyse ki bugün bir misafir geleceği için hizmetçilerin elinden kurtulmayı başardı.

'Ona her gün gelmesini söylemeli miyim?'

Konuk onun nişanlısıydı, bu yüzden hizmetçiler onu giydirmek için koşturdular. Gerçi Elysia onları zar zor atlatmayı başardı ve Cassian'ın şimdi gelmiş olabileceğini söyleyerek onlara yalan söyledi.

Kucağında oturan Der'i boş boş okşadı.

"Hiçbir şey yapmamak istiyorum."

Elysia masasının üzerindeki kutuya bakarken içini çekti. Zapt edildikten sonra bile Lumiere Revos'la hiç tanışmadı. Bu gerçekten iki ana karakter arasındaki ilişkinin sonu mu?

'Revos'u sevdiğimi düşündüğü ve Cassian'a yaklaşıyormuş gibi yaptığı için mi?'

Artık evliliğe hazırlanan Lumiere'in düşünceleri de değişmiş olmalı. Peki kol düğmelerini kime verdi...?

En azından Lumiere'in bunu düğününe hazırlanan bir adama verecek kadar deli olmadığını umuyordu.

"Leydim, içecek getirdim."

"Girin."

Cevap verdikten sonra Elysia yatakta yatan bedenini kaldırdı. Hala tüketmesi gereken, korkunç asaletini sergileyen içki vardı. Yine de hepsini bir anda içmenin daha az acı vereceğini bildiğinden bardağı sessizce kabul etti.

'...Hmm?'

Koku alma duyusunda hafif bir rahatsızlık vardı.

Hatırlamak istediği koku değildi ama o kadar şok ediciydi ki tam olarak hatırladı. Ancak dün içtiğinden garip bir şekilde farklı kokuyordu.

'Daha fazlasını eklediklerine inanamıyorum...'

Sinirlenmiş bir halde başını çevirdi ve uzakta bardağı boşaltmasını bekleyen hizmetçiye baktı.

Tuhaf bir şeylerin olduğu hissini silemese de Elysia önce bardağı ağzına götürdü. Sonra hizmetçinin ifadesini gördü ve rahatlamış görünüyordu. Bunu görünce uyuyan Der ağlarken ağzına bir yudum alıp tırnaklarını ona sürme düşüncesini düzeltti.

Bu arada Elysia'nın bakışları hizmetçiden hiç ayrılmadı.

"Nyaang!"

"Der, kıpırdama."

Zaten yutmuş olduğu şey acı veriyordu. Merak etti, kafası karıştı ve ağzını tekrar içkiye koydu. Ama Der tırnaklarını kaldırdı ve bardağı tutan kolunu bir kez daha kaşıdı.

'Bekle... Der kara büyü mü tespit ediyor?'

Elysia bir an için Der hakkındaki şüphelerini bir kenara bıraktı ve bakışlarını tekrar hizmetçiye çevirdi.

"Buraya gel."

"...Evet?"

"Hayır aslında oraya gideceğim."

Bardağı tutarken vücudunu kaldırdı ve çok terleyen hizmetçiye döndü. Elysia önündeki bardağı hizmetçiye doğru itti.

"İçmek."

"Bu hanımefendi için yapılmış bir içecek. Nasıl yapabilirim ki...'' Hizmetçi sakince yanıt verdi, tedirginliğini mümkün olduğu kadar gizledi.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin