Bölüm 103

5 0 0
                                    

Bayılan Rania'nın elinden mor mücevheri alan Elysia, kabaca bornozunun cebine soktu. Çünkü zaten tüm fonksiyonlarını kullanmış olmasına rağmen onu yere atmak bile rahatsızlık veriyordu.

Rania ile ne yapacağını düşünürken aniden parmak uçlarının karıncalandığını hissetti.

Bütün duyuları harekete geçti ve Der omuzlarından aşağı inip uludu. Aynı zamanda bornozunun eteğini yakaladı ve sertçe çekmeye başladı.

"Der mi?"

Hâlâ bornozunun eteğini çekmekte olan Der'in boyu uzadı ve sıçrayarak Leydi Aiden'ı ağzıyla ısırdı. Daha sonra tapınağın bahçesinin olduğu yere doğru yola çıktı. Elysia şaşkınlıkla Der'i takip etti ama sonra bahçe yönünden gelen baskıyı hissedebildiği için tapınaktaki havanın ciddi olduğunu fark etti.

"Ah... Cassian."

Leydi Aiden yere yığılmıştı ve burada kara büyüyü kullanabilen tek insan Peloit'ti. Sahneyi gören Elysia, Der'in onu Cassian'ın tehlikede olabileceği için mi çektiğini merak etti. Bunu düşünerek kendini suçladı ve ona bir şey olmayacağını umarak kaçtı.

"Başka ne var?"

Elysia bahçeyi çevreleyen bariyerlere bakarken kaşlarını çattı. Ancak bariyerin ötesindeki figür görünmüyordu.

Der, Leydi Aiden'ın yeri ısırdığını söyledi ve ona yaklaştı.

“ Nyan! ”

Der arkasından kafasıyla sırtına vurdu. Bunun üzerine Elysia, bariyeri kırmak için büyüsünü aceleyle yükseltirken, itilmemek için bacaklarını sıktı. Ancak bariyeri nasıl kıracağı hakkında hiçbir fikri yoktu.

Belki de sihirdi…?

"Der, beni zorlama."

Bunun üzerine Der onu daha da güçlü bir şekilde itti.

Sonunda Elysia bariyere çarpacağını düşünerek gözlerini sıkıca kapattı ama hiçbir şey hissetmedi. Çoğu zaman bariyerlerde, bir saldırıyı dayandırıldığı anda yansıtanlar vardı, bu yüzden koruyucu büyü taktı ve dümdüz ileriye baktı.

Bir an sonra siyah saçlı bir adamın yüzünü Cassian'ın boynuna gömdüğünü gördü.

Bir köşede göğsünden yaralanan Peloit bahçe duvarına karşı mücadele ederek oturuyordu.

"…Bu nedir?"

Cassian'ın kaşları sanki acı çekiyormuş gibi çatıldı. Ayrıca siyah saçlı adamın omzunu sımsıkı tuttuğunu gördü.

"Kime dokunuyorsun?"

Elysia hemen Cassian'ın yanına giderek siyah saçlı adamı yakaladı. Elini Cassian'ın omzundan çekti ve aralarından geçerek mesafeyi genişletti. Karşısındaki adamın kim olduğunu hemen anladı.

"Sensin? Beni buraya getiren şeytan."

Aslında o, onun bazı korkuları olan biriydi ama garip bir şekilde masumdu.

Elysia onu yakasından yakalayıp tapınağın duvarına doğru itti. Daha sonra Hail'in yanağına kuvvetle vurdu.

"Bu, iznim olmadan beni buraya getirdiğin ve yüzünü adamımın boynuna koyduğun için."

Yanaklarına aldığı darbe nedeniyle yana dönen Hail'in kafası eski konumuna döndü. Biraz şaşırmış bir şekilde gözlerini büyüterek mırıldandı.

“Ah... Bana dokunabilir misin?”

Onun yaklaştığını gören Elysia nefesini tutmak zorunda kaldı.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin