Bölüm 89

9 1 0
                                    

Ziyafet gününde Elysia beklendiği gibi tüm gün banyoda masaj yaptırıyordu. Evlendikten sonra ilk kez yüzünü toplum içinde gösterirken hizmetçiler coşkuyla doldu.

Gray bir uğultu mırıldanarak oraya buraya yuvarlanıyordu. Bu sırada hizmetçiler sadece elbisenin kapladığı izleri gördüklerinde artık pek şaşırmamışlardı.

“Gray, duramaz mıyız?”

"Hanımefendi, elbette... hayır. Biraz daha sabredin."

"Bunu yapamam."

Elysia'nın sözleri üzerine sanki hiçbir şey söylemeyecekmiş gibi acı dolu bir bakış attı. Böyle olduğunda birdenbire farklı bir insana dönüşüyordu, genellikle Elysia ona ne derse onu yapıyordu.

Masaj yaptırırken yorgunluğunun neden arttığını düşünürken gözlerini kapattı.

"Peki ya Cassian?"

"Zamanında gelmeye karar verdi."

"Bugün meşgul görünüyor."

Aslında hizmetçilerin bugün daha fazla ilgi göstermesinin bir nedeni vardı.

Normalde soyunma odasının dekora katkısı olurdu ama bugün olmasa da. Çünkü onlara Jane'i bulmalarını söylemişti. Elysia malikanedeki hizmetçilerin yeterince başarılı olacağını bilse de bunu yapan insanlar gergin görünüyordu.

Daha sonra Der'in banyodaki sandalyede uyuduğunu görünce kıskançlıkla baktı.

“Erkekler neden masaj yapmaz?”

"Evet…?"

"Kadınlar neden hep böyle masaj yaptırmak zorunda?"

Elysia tatminsiz bir şekilde homurdandı. Elbette Cassian'ın yüzü parıldamasına rağmen masaj bile yaptırmamıştı. Ancak çok yorgun olduğu için şikayet ediyordu.

Hizmetçilerle uzun bir sohbetin ardından bir hizmetçinin banyoya girdiğini gördü.

"Hanımefendi."

Elysia başını kaldırdı ve kapalı gözlerini açtı.

"Beni kim arıyor?"

Hizmetçi bir an şaşırmış gibi gözlerini kırpıştırdı ve sonra başını salladı. Beklediği gibi değildi ama bir nedenden dolayı merak ediyordu.

Elysia ona parlak bir şekilde gülümsedi.

Buradan çıkmak zorunda kalması niyetiyle.

"Beni kim arıyordu?"

"Leydi Silva ziyarete geldi."

…Jane bugün onu görmeye geldi mi? Onu ayrı görmeye hiçbir zaman karar vermemişti. Daha da önemlisi, şu anda soyunma odası hanımı tarafından esir tutulma zamanının gelmesi gerekiyordu.

"Birden…?"

"Sana acilen söylemesi gereken bir şey olduğunu söyledi. Ne yapmalıyım?"

Elysia ayağa fırladı. Jane'in kişiliğine bakarak acelesi olmayan bir şeyi yapmak için acelesi olduğunu ekleyebilir miydi?

"Ben salona gideceğim ve ona beklemesini söyleyeceğim."

"Elbette."

Sonunda aceleyle kapalı bir elbise giydi. Jane'in ziyafet hazırlıklarıyla meşgul olduğunu biliyordu ama onu bu kadar yol boyunca görünce tedirgin oldu.

Jane vücudunu indirdi ve ağzını açtı.

"Birdenbire seni ziyarete geldiğim için özür dilerim."

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin