Bölüm 63

28 2 0
                                    

"İyi bir şeyler oluyor olmalı."

Peloit bu dikenli ses tonu karşısında dudaklarını sertleştirdi ve önündeki Lumiere'e baktı. Ruh halindeki ani değişim karşısında yutkunarak bakışlarından kaçındı.

Bunu görünce, ellerinin elbisesinin eteğine doğru kıvrılmasını izlerken alaycı bir şekilde güldü.

"Hmm. Bayan pek iyi görünmüyor.”

"Söz verdiğin gibi değil."

Sanki bir Peloit çiğniyormuş gibi soğuk bir ses tonuyla söyledi.

“O halde hemen bana Elysia'yı getir. Onu eski haline geri koyacağım.”

Marquisate Blanche iflasın eşiğine geldikten sonra parayı ona hemen verebilir miydi?

İmparatoriçe'nin ailesinin de aynı durumda olduğunu biliyordu. Lumiere aklına gelen soruyu yutmak yerine başka bir şey söyledi.

Onun neyle ilgili olduğunu bilmiyorum. Şu Elysia… Ah.”

Peloit, Lumiere'yi boğdu ve yüzünü yaklaştırdı.

"Hakkında saçma sapan konuşabileceğiniz türden bir kadın değil. Kaymana izin veriyorum ve sen yaramazlık mı yapıyorsun?

"Uh... aile çöküşün eşiğinde ve ben kara büyüye bile dokundum... Daha korkutucu ne olabilir?"

Sanki umursamıyormuş gibi onu tutan elini bıraktı.

Bunun üzerine Lumiere yere çömeldi, boynunu tuttu ve öksürdü.

Daha sonra karşısına oturdu ve şöyle dedi: “Son bir şansın var. Leydi için biraz tehlikeli ama duymak ister misin?”

Peloit gözlerini kapattı ve Lumiere'in saçını okşayarak gülümsedi.

Artık seçeneği kalmamıştı.

Peloit'in ona yapmasını söylediği şeyi yapmak zorunda olduğu bir durumdaydı. Eli sayesinde onun başka bir ülkenin yaşlı bir kralına satılmasını engelledi.

Herkes Esteban Dükalığı'nı ve Lowell Dükalığı'nı izlediği için kendisine evlenme teklifi bile yapılamadığı için imparatorluk içindeki soylularla evlenmek imkansızdı. Canavarlara boyun eğdirirken yaptığı şey.

Sonunda her şey yolunda gitti, ancak tek bir şey durumu o kadar büyüttü ki artık onunla başa çıkamadı.

O nereden çıktı...?! İşleri bu kadar çarpık hale getirecek ne yanlış gitti?

Eskiden böyle değildi ama bu fırsatı nasıl yakaladı?

"Yaparım. Her ne ise. Keşke Dük Esteban'ı yakalayabilseydim."

'Ve Elysia'nın da hayatı' sözlerini yuttu.

Dük Esteban'ı elde etmekle yetinemezdi.

Malikanesine dönememesinin üzerinden iki hafta geçmişti ve Peloit'in ininde saklanıyordu. Hiç ışığın girmediği ve çürüyen canavar cesetlerinin kokusunun titreştiği iğrenç bir yerdi.

Bodrum katında çoğu zaman insanmış gibi hissedilen çığlıklar duyuluyordu.

Peloit çenesini kaldırdı ve yumuşak bir sesle konuştu.

"On yıllık yaşam süresinden vazgeçmek çok basit bir şey."

Bunu söyleyerek, kırmızı sıvı dolu bir cam şişeyi ve üzerinde sihirli bir daire bulunan bir kristal parçasını salladı.

Bu, büyüyü yapanın kanının aracılık ettiği bir büyüydü.

Eğer büyü kullanan hedef bir insansa hedefin kanına da ihtiyaç vardı. Ama ömür boyu, bu adam kara büyüyü nereden biliyor?

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin