Bölüm 71

23 2 0
                                    

Elysia utancını gizleyemedi.

Hatırlayamadığı bir zamanda iki erkekle aşk üçgeni yaşamamıştı. Bunun büyük bir yanılsama olduğunu düşünüyordu ama durum böyle değildi.

Eğer Cassian, zamanlamayı doğru yapamadığı için onu kaçırmışsa... Aklında sayısız kuruntu devam ediyordu.

Elysia başını salladı ve Peloit'e seslenerek düşüncelerini bir kenara bıraktı.

"Pel."

“Elysia. Bunun kafa karıştırıcı olduğunu biliyorum.”

Peloit sanki bir süre önce yaptıklarının suçunu hissetmiyormuş gibi sakinleştirici bir sesle konuştu.

Daha sonra onunla göz göze gelmemek için gözlerini indirdi. Onunla göz göze geldiğinde, bağlamın dışında kalan aşk duygusunu mutlaka hatırlayacaktı. Ve Peloit ile olan anısını kasıtlı olarak hatırladı.

Sadece birkaç bulanık sahne vardı ama bu onun kalbini zayıflatmaya yetiyordu.

Ayrıca sevgilisini takip etmesi gerekip gerekmediğini de merak ediyordu.

Elysia bakışlarını kaldırıp ona baktı ve üzerine soğuk su döküldüğü hissi kaybolmuştu. Uzun süre onun bakışlarına bakmadan kısa tefekkürünü tamamladı.

"Üzgünüm. Şu anda seninle olabileceğimi sanmıyorum."

"Dük Esteban'la birlikte olmak istediğini mi söylüyorsun?"

“Buna henüz karar vermedim…”

“O halde önce buraya gelin…”

Bu kokuyla karşılaştıktan sonra oraya nasıl geri dönebileceğini anlatmak istedi ama yuttu.

Elysia içini çekerek saçlarını karıştırdı.

“Pel. Ayrılalım."

“….”

Gergin atmosferin dağıldığını hissedebiliyordu.

Elysia herhangi bir sorun olup olmadığını merak ederek ona baktı.

“Elysia, böyle oynamayı bıraksan iyi olur. Hiç eğlenceli değil.”

Bunun tuhaf derecede aşağılık bir düşünce çizgisi olduğunu düşünmek bir hata mıydı? Aklına bir şeyin gelmeyeceği hissine kapılıyordu.

"Şaka yapmıyorum. Yapışkan erkeklerden hoşlanmam."

Elysia başını eğdi ve dudaklarının kenarlarını kaldırdı. Her iki kolu da yaralanırken onu kollarında tutmaya çalışan bir adam olmasına rağmen bir şeylerin ters gittiği aşikardı.

"Bunca zaman çok eğlenceliydi. Aslında neyden keyif aldığımı hatırlamıyorum.”

"Beni sevdiğini söylemedin mi? Anılarınız, nasıl oldu bu…”

Sanki böyle olmaması gerekiyormuş gibi konuşması bile hoşuna gitmiyordu.

Sizi bu kadar rahatsız eden uzun süreli ilişkiler temizlenmelidir. Herhangi bir anısı olmasa da Peloit'e olan hisleri, eğer ayrılırlarsa çözülmüş gibi görünüyordu.

Peloit'in onun kim olduğunu bilen bir insan olduğundan endişeleniyordu.

"Ah tabii ki seni seviyorum. Şimdi bile. Ama hatırlamıyorum."

Ağzından 'aşk' kelimesi çıktığında belini tutan el acı verecek kadar güçlendi.

Vücudu acıdan kasılıp aynı anda tekrar gevşese de Cassian'dan yayılan enerji olağandışıydı.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin