Bölüm 45

57 3 0
                                    

"Selamlar, Leydi Lowell."

Banyodan sonra Elysia soyunma odasındaki Madam'ı çıplak bir yüzle selamladı. Çünkü Madam makyaj yapacaktı.

"Bu arada kilo vermediğine emin misin?"

Madam Shields, Elysia'nın bir deri bir kemik kalmış yüzüne baktı ve endişeyle şöyle dedi: Madam'ı takip eden yardımcıların taşıdığı eşyaları açmaya başladı.

"HAYIR. Muhtemelen aynı olacaktır, o yüzden endişelenmeyin."

"Memnun oldum. Elbise güzelce tamamlandı. Sana çok yakışacağına eminim."

"Teşekkür ederim. Zor olmuş olmalı ama bunu bitirmiş olman çok şaşırtıcı."

Birkaç resmi konuşmanın ardından Elysia, elbiseyi giymek için üzerindekileri çıkardı. Slipin üzerine sadece ince bir kombinezon giymişti.

"Hanımefendi, sizin de gömleğinizi çıkarmanız gerekiyor. Heuk..."

"Aman tanrım..."

Elysia'nın çevresinden çeşitli ünlemler yükseldi.

Elbiseyi çıkardığında Cassian'ın çenesinden ve altından bıraktığı şey ortaya çıktı. Çünkü izler açıkça görülüyordu.

Gray ve aralarında madamın yardımcılarının da bulunduğu diğer hizmetçiler bile olgun elmalar gibi kızarıyorlardı. Gray ve hizmetçiler, aralarındaki ilişkinin çok tutkulu olduğunu bir kez daha doğruladılar.

Elysia zaten beklediği gibi sakin bir bakışla gözlerini devirdi.

Yüzü kızarmayan tek kişi olan Madame Shields, gözlüğünü kaldırdı ve sert bir sesle konuştu.

"Bundan sonra kesinlikle asla! Vücudunuzda iz bırakmamalısınız. Düğünde makyaj yapmanın da bir sınırı var" dedi.

"Yakında yok olacak..."

"Burada morarma var gibi görünüyor. Morlukları giderecek bir merhem reçetesi almanız daha iyi olur."

Madam gözleri parlayarak onun vücuduna bakmakla meşguldü. O gerçekten bir profesyoneldi ve sonunda Elysia başını sallamaktan başka bir şey yapamadı.

"Peki o zaman önce bir elbise deneyelim mi?"

Madam'ın yönlendirmesiyle asistanların el hareketleri hızlandı.

Elysia korseye uzandığında başını salladı.

"Korseye ihtiyacın yok. Eminim giymene gerek olmadığını söylemiştim."

Giymesine bile gerek kalmayacak kadar inceydi.

Vampirler kilo almaz. Elysia yeniden vampir olduğunda, iyi bir nokta seçmesi gerekiyorsa söyleyebileceği ilk şey, diyet yapmasına gerek olmadığıydı.

'Bu muhteşem.'

Bir süre insan vücudundayken diyet yaptığı ve sadece sebze yediği dönemde ne kadar da zordu.

Yiyecek özgürlüğünü garanti altına almak için Gray'in eteğinin eteğine ne kadar tutunduğunu bilmiyor.

Bütün kadınlara bir alkış vermek istedi.

Elysia korse giymenin belinizi nasıl daralttığını ve kimin böyle bir şey giymek istediğini gerçekten anlamadı. Güçlü bir nefes aldığında korsenin patlayacağını düşündü.

Vücudu o kumaş parçasına dayanmaya yeterdi.

"Üzgünüm. Asistanlarıma bunu söyleyemedim."

"Anlıyorum."

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin