Bölüm 81

12 1 0
                                    

Elysia, konağa gelen Arbel ile çay içiyordu. Bir süre önce davetine bir yanıt göndererek bizzat gelmesini istedi. Şimdi, özellikle kara büyü yüzünden tapınağa gitmek konusunda isteksizdi.

"Kendini iyi hissetmiyorsun."

Arbel ona baktı ve sanki üzgünmüş gibi kaşlarını indirdi, ancak gözleri hiç endişeli değildi. Bunu gören Elysia kabaca başını salladı.

"Aslında Düşesi görmek istedim çünkü özür dilemem gereken bir şey var."

"Özür dilemek?"

Ryan'ın arkasında bekleyen ivmesi anında şiddetli bir şekilde hissedildi.

Elysia küçük bir iç çekti.

Bugünlerde etrafındaki herkes böyle ve çok fazla olmasına rağmen, onu önemsediklerini biliyordu. Ailenin şövalyeleri, içeriye tek bir uçan böcek uçsa bile dikkatli bir bakışla böceği yakalamaya çalıştı.

Cassian ve Ryan da her küçük şeye karşı duyarlıydı. Sonuç olarak Ryan enerjisini Baş Rahip'e bile gösteriyordu.

Arbel'e sanki kendisinde bir sorun varmış gibi küstah bir yüzle bakarken gülümsedi.

"Lütfen konuş."

"Rahip Amun, İkinci Prens'e İlahi Gücün Düşes için işe yaramadığını söyledi."

"Ne zaman?"

Elysia'nın ivmesi Ryan'ınkinden daha vahşi hale geldi.

Bunu fark eden Arbel, sırıtarak vücudunu kastı ve ağzını açtı, “Sanki bu olay olmadan önceydi. Üzgünüm."

Arbel ayrıca Peloit tarafından kaçırıldığını da biliyordu. Cassian ona söylemek istemese de Ramote Arbel'e güvendiği konusunda ısrar ettiği için bir şekilde durum böyle sonuçlandı.

"Başrahip neden bunun için özür diliyor?"

Direkt konağa gelip bu konuyu konuşması bu kadardı.

Elbette hassas bir konuydu ama Amun'a gereken cezayı vermesi ve samimiyetini göstermesi için yeterliydi. Bu kez konaktaki güvenlik büyüsünü güçlendirirken Arbel de gücünü artırdı.

"Her ne kadar bir mezar koruyucusu olsa da, sanırım Düşes'in çağırma büyüsüne maruz kalmasının nedeni bu."

“Bundan dolayı ne demek istiyorsun?”

“İnsan olmayanları çağıran bir çağırma büyüsü var.”

Bunun üzerine Elysia alaycı bir şekilde gülümsedi.

Arbel iyi huylu bir yüzle zarfı kollarından alıp masanın üzerine koydu.

“Ah, beni yanlış anlamayın. Sadece ilk önce mezar muhafızını çağırmış olabileceğini kastetmiştim.”

Tuhaf bir konuşma şekliydi. Kimliğinden şüphe etmek kesinlikle doğru görünüyordu, bu açıkça gösterilecek düzeydeydi.

"Baş Rahip benimle çok ilgileniyor gibi görünüyor."

"Ah, bildiğine sevindim. Siz mezar bekçisinin sahibisiniz, değil mi?”

Ramote öyle söylese de Arbel'e gerçekten güvenip güvenemeyeceği konusunda endişeliydi. Aniden yüzünde kırmızı bir kızarıklık gördü.

“….?”

Sanki yüzünün her yerinde 'Şu anda çok heyecanlıyım' yazıyordu.

Arbel onun şaşkın bakışına baktı ve ağzını açtı.

"Genellikle konu iblisler veya canavarlar olduğunda herkes onların sadece kötü varlıklar olduğunu düşünür."

Elysia, Arbel'le ilk tanıştığı zamanı hatırladı. Bir dolandırıcıya benziyordu.

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin