Elysia düzenli sallanmayı hissedince kaşlarını çattı.
Birisi ona kararlı bir şekilde sarılıyordu.
Tanıdık yüzü ortaya çıkarmak için göz kapaklarını kaldırmaya çalıştı. Düzgün giyinen Cassian'ın sanki bir gece önce güzel bir şey yemiş gibi parlak bir yüzü vardı.
Göz göze geldiklerinde gülümsedi ve alnından öptü.
"Kalkmışsın."
"Ha…?"
Elysia şüphelerini şaşkın bir sesle ifade ederek başını çevirdi.
Artık bunu gördüğüne göre, düzenli titremenin sebebi bir faytona binmesiydi. Yatakta Cassian'a ne kadar sıkı yapıştığını ancak hatırlayabiliyor. Gün ne zaman doğdu ve ne zaman arabaya bindi?
İçmiyordu ama hafızası neden kesilmişti?
Bu düşünceyle sorusuna devam etti ve bakışlarını indirdi. Vücudu artık tanıdık, yumuşak beyaz bir bezle sarılıydı.
"…Çarşaf."
Elysia'nın dudaklarının kenarları seğirdi. Elini hareket ettirdiğinde üzerinde bir slip vardı.
“…Düzgün giyinmeliydin!”
"Beni bırakamadığın için engel olamadım."
"Mümkün değil. Yalanlar."
"Hımm."
O buna inanmıyor.
Cassian sanki yazıkmış gibi dudaklarını ısırdı. Daha sonra Elysia'yı yavaşça kaldırdı ve bacağının üzerine koydu. Bir şey söylemesine fırsat kalmadan vücudunun etrafındaki çarşafı çözdü.
Sertlik azaldıkça Elysia'nın yüzü de yumuşadı.
Ona bakarken sırıttı ve elini arabadaki sandalyenin arkasına uzattı ve içinden bir şey çıkardı.
“Hı?”
Cassian'ın çıkardığı rahat görünümlü mavi bir elbiseydi.
Elysia başını belirsiz elbiseye doğru eğdi.
Birkaç dakika sonra vücudunu kaldırdı ve kıyafetleriyle ilgilendi. Elysia onun doğal görünümüne baktı ve gülümsedi.
"Ne büyük bir onur."
“O halde beni övün.”
"Evet?"
Cassian kurdeleyi göğsüne bağlarken başını kaldırıp Elysia'ya baktı. Kendisi arabada duruyordu, kendisi ise hâlâ oturuyordu.
Kurdeleyi bağlayan eli bir yere sürtündü.
"…Ah!"
“Şşşt. Arabacı dinliyor.”
"Ben, bunu yapacağım."
Elysia, Cassian'ın elini çekti ve kıyafetini düzeltti. Ona baktığında onu yere oturttu ve bacağını tuttu.
"Ne yapıyorsun…!"
"Neden sürekli paniğe kapılıyorsun? Gerçekten ne yapmak istiyorsun?”
Bunu söyleyerek özlem dolu bir gülümseme sundu ve ellerini ayaklarının üzerine koydu. Cassian, vagonun zeminindeki çıplak ayaklarından endişe ediyormuş gibi görünüyordu. Elleri ayak tabanlarını gıdıklıyordu ve Elysia'nın dudaklarından bir inilti çıktı.
“…Hah, gıdıklıyor.”
“….”
Daha sonra ifadesiz bir yüzle Elysia'ya baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...