Ryan kulağında üzgün olmasına gerek olmadığını fısıldayan bir his hissedebiliyordu. Adamın eli çarşafı sıkarken, Elysia yavaşça başını eğdi ve dudaklarını boynunun arkasına gömdü, keskin bir şeyin vücudunu delip geçtiğini hissetti.
Ağzından bir inilti çıkacakmış gibi hisseden Ryan çenesini dikleştirdi. Elysia'yla ilk tanıştığı günle kıyaslanamayacak bir duygu bir anda onu sardı.
"Ah..."
O zamanlar zehirden dolayı acı çektiği için daha azdı.
Ensesinden başlayarak tüm vücuduna yayılan tuhaf hislere dayanamayan Ryan, çarşafı bırakıp Elysia'nın belini yakaladı. Vücuduna dokunduğunda şaşırdı ve bedeni dinlemese de elini bırakmaya çalıştı.
Önündeki yumuşak kıvrımdan ya da Elysia'nın kokusundan hareketini toparlamak zordu.
Ryan'ın gözlerinde yaşlar oluşmaya başladı.
'Bunu artık yapamam...'
Ryan'ın durumunu hisseden Elysia dilini içeride şaklattı. Her ne kadar yeterli olmasa da, daha fazlasını almaya kalkarsa onu gerçekten ağlatacakmış gibi görünüyordu.
Gözyaşları çoktan oluşmaya başlamıştı ama bu onun bakışları için görünmüyordu.
"La... Leydi Elysia. Ah..."
Sonunda Ryan'ın dudaklarından fışkıran hıçkırıklar Elysia'nın işi bırakmaya karar vermesine neden oldu. Dudaklarını çekerken alışkanlık gibi diliyle boynundaki kanı yaladı.
"Aman tanrım, özür dilerim."
"Üzgünüm."
O anda koyu yeşil gözlerinden yaşların aktığını görebiliyordu. Yine de Ryan üzgün olduğunu ve ona yine çok kötü bir şey yapmış gibi hissettirdiğini söylemekten kendini alamadı.
Bu durumda onun vücuduna dokundu ve kendine tahammül edemedi. Böyle düşününce utançla yüzünden gözyaşları aktı.
"Şşş. Ağlama Ryan. Bu kaçınılmazdır."
Elysia parmaklarıyla gözlerini sildi ve ona sımsıkı sarıldı. Yüzünü omzuna gömdüğünde Ryan kısa bir nefes aldı.
Onun kollarında nefesinin sakinleşemeyeceğini anlayan Ryan onu dikkatlice itti.
"O zaman zehir... şimdi iyi misin?"
"Sayende."
"Yardımcı olmasına sevindim. Sana dokunduğum için gerçekten üzgünüm."
Ryan belini tuttuğu için bir kez daha özür diledi. Elysia tüm bu sözlere rağmen ona nasıl açıklayacağı konusunda tereddüt etti.
"Evet, bu gerçekten kaçınılmaz. Her şey yolunda."
"...Gelecekte daha dikkatli olacağım."
'Hımm... Ben de elimden gelenin en iyisini yapmayı gündemime koyacağım o halde.' Ryan'ın yüzüne baktığında kendini suçlu hissetmeye devam etti ve sadece kendi kendine düşündü.
Bunun üzerine Ryan bodrumda kilitli olan ve kendi kendine giyinen hizmetçiyi hatırladı. Böyle bir şeye cesaret etmek şöyle dursun, insanların Elysia'nın parmak uçlarına dokunmalarına bile karşı dikkatliydi.
Arkasında kim varsa onu bırakmaya hiç niyeti yoktu. Ayrıca gelecekte gömlek tipi bir üniforma giyeceğine de söz verdi.
"Geri döneceğim. Bir şeye ihtiyacın olursa beni ara."
"Tamam aşkım. Bugün dinlenin ve yarın başlayın."
Kadın ona hemen arkasını kazmamasını, önce biraz ara vermesini söyleyerek cevap verdi. Ryan sadece başını salladı ve odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
Про вампировBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...