Bölüm 19[Yan Hikaye]

7 0 0
                                    

“Evrak işlerine ihtiyacım yok. Babam evrak işlerinde daha iyi olabilir.”

Cardell gülümseyerek konuşurken Cassian da aynı derecede şakacı bir kahkahayla karşılık verdi.

"Biraz istikrara ihtiyacım var."

"Annesi ile?"

"Evet."

Bir sonraki an, iki baba-oğulun gözleri sımsıkı çarpıştı.

“Bir yıl daha çıkmayacaksın!”

Cardell bunu bir daha asla görmek istemeyeceğini bağırdı.

Cassian mühür yüzüğünü, oğlu belli bir dereceye kadar büyüdükten sonra attı ve çoğu zaman Elysia ile birlikte ortadan kayboldu. Öte yandan villaya gittikleri haberini duyan, neredeyse bir yıl olduğu için bunu hatırlayan Cardell dişlerini gıcırdattı.

“Bu hiç oldu mu? Görünüşe göre anılarım tam olarak geri dönmedi.”

Cassian bilmiyormuş gibi davrandı.

Cardell'in bu sefer onu kolayca bırakmaya niyeti olmadığını söyleyerek kağıtlara baktığını izleyen o, Elysia'nın sağ elini yakaladı ve kaldırdı.

"Biraz sonra döneceğim."

Bu sözleri bırakan Cassian, Elysia'nın küçük parmağına taktığı yüzüğe gizlice büyü enjekte etti.

* * *

Görüşünün anında değiştiğini gören, şaşkınlıkla başı yukarıda ona bakan Elysia tereddüt etti.

"İşte... Cardell'i nasıl arkanda bırakırsın!"

"Acıtıyor."

Cassian göğsüne tokat atarken elini öperken gülümsedi.

“Gerçekten işe yarayacağını beklemiyordum.”

Başlangıçta Jericho Dağları'ndan buraya mesafe nedeniyle taşınmak mümkün değildi.

“Yüzüğün üzerine kazınmış sihirli daireyi düzelttim.”

Ona sarılıp yavaşça yatak odasını incelerken önceki hayatlarında birlikte oldukları gibiydi.

"…Neden buraya geldin?"

dedi Cassian yalvarırcasına, alnını Elysia'nın omzuna yaslayarak. Masada kalan izlere baktığında kalbi hızla çarptığı için kaşlarını çattı.

“…Uyurken yemek yemek. Burada sık sık uyurdum."

Bu onun hayal bile edemeyeceği bir şeydi. Onu beklerken delirmenin eşiğindeydi, ne kadar ileri gidecekti? Elysia onun ne düşündüğünü bilse de bilmese de parlak bir sesle sözlerine devam etti.

“Eminim yatak odasının önünden çok geçmişsindir. Neden kilitli olduğunu hiç merak ettin mi?”

Konağı terk ettiği gün kimsenin girememesi için büyü yapmıştı. Eğer o şekilde kilitlenmiş olsaydı o da buraya gelmez miydi?

"Buraya gelmek bana konağa ilk gelişini hatırlatıyor. Sevimliydi."

“…Her şeyi gördün mü?”

"Elbette. Düşme ve ağlama şekliniz, bir suikastçıyı gördüğünüzde hissettiğiniz şaşkınlık, kılıcı ilk kez tuttuğunuz an, büyünün hissi. İlk kez uyanıp beni gördüğünde…”

Elysia onun yanağını avuçladı ve gördüğü bir iki şeyi ortaya çıkardı.

“Sen benden uzunken bile hepsini gördüm. Belki de sevgilimin çocukluğunu böyle izleyen tek kişi benimdir?”

Ana Karakterlerle İlgilenmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin