Lowell Dükalığı ve Esteban Dükalığı'nın yardımcıları meşguldü.
Elysia, acele eden Cassian'la uğraştığı için başkalarına düğünü ertelemelerini söyleyemezdi. Gözlerini açtığında İmparatorluk Sarayı'nda çalışmaya gitmişti.
Zaten üç gün oldu.
“Hayır, bunu bir ay içinde tutmak gerçekten mantıklı mı?”
"Bunu yapabilecek durumda değilken nasıl bir dükün yardımcısı olduğunu söyleyebilirsin?"
Elysia elini kaldırdı ve gözlerinin önünde yardımcıların önünde alnını sıktı.
"Lloyd, Reid."
Lloyd, Dük Esteban'ın yardımcısıydı ve Reid, Dük Lowell'in yardımcısıydı. Bu ikisinin husumet içinde olduğu yardımcılar arasında oldukça iyi biliniyordu.
"Evet bayan."
"Evet bayan."
Reid, Lloyd'un sözlerini duyduktan sonra karşı çıktı. "Leydi Elysia nasıl senin metresin olabilir?"
"Çünkü o artık bizim metremiz mi?"
Lloyd sinsi bir gülümsemeyle elini kaldırdı.
“Düğününü bir yıl sonra yapalım. Harfleri de bu şekilde yavaş yavaş karşılıklasak daha iyi olur. Şimdi git."
Elysia her zaman Lloyd'la konuşmuştu ama Lloyd yakın zamanda onunla rahat olmaya başlamıştı. Evlilik kararı alınır alınmaz ağladı ve ona sarıldı. Ona neden bu kadar takıntılı olduğu sorulduğunda Lloyd, onun yalnızca Reid'le arkadaş olmasını ne kadar kıskandığını söyledi.
"Hayır, hanımefendi!"
"Lloyd, henüz senin hanımın değilim."
Efendisinin sesi, Elysia'nın kulaklarında yankılanan kesin cevabında duyulmuş gibiydi.
"Hazırlıklar iyi gidiyor Lloyd. Gelecek ay.'
Lloyd bunu gelecek ay hemen yapmanın saçma olduğunu biliyordu. Beklediği gibi hanıma itiraz etme fırsatı olmamıştı ama Ekselanslarının emri verirkenki ifadesi çok ciddiydi. Lloyd'un efendisinin vasiyetini çürütecek gücü yoktu.
Ve böylece karar verme hakkına sahip olan kişiye koşmaya karar verdi!
"Hanımefendi, lütfen beni kurtarın!"
“Hanımefendiniz kim? Hanımımdan uzak dur!”
Arkadan izleyen Ryan, onu Elysia'nın eteğinden uzaklaştırdı. Sonunda Reid, Lloyd'un sırtından tuttu ve onu dışarı çıkardı.
"Yorgunum…"
"Leydi Elysia."
"Ha?"
"Leydi Elysia'nın mutlu olmasını diliyorum."
Ryan'ın beklenmedik sözleri üzerine Elysia güldü ve omzunu okşadı. "Ben de. Mutlu olmanı dilerim."
“Bu arada Leydi Elysia. Beni dükün evine mi götürüyorsun?”
"Eğer sakıncası yoksa böyle olması gerekmez mi? Sen benimsin, ailemin değil."
"Tabii ki benim için sorun değil." Gözlerini kapatıp güldü.
Ryan'ın gamzelerle dolu gülümsemesi ölümcüldü.
“Ryan, bir yere gidip böyle gülmen çok önemli. Bugünlerde kaç tane korkunç kız kardeş çıldırdı. Bilirsin?"
"Tuhaf mı?"
"Hayır bu o değil."
Bir sebepten dolayı açıklasa bile anlamayacakmış gibi görünüyordu. Böylece Elysia daha sonra Ryan'ın kız kardeşiyle yakalanıp içmeye karar verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...