Sadece soğuk rüzgardan korunmak için kullanılması amaçlanan çadırın içinde düzenli bir nefes alma sesi duyuldu.
Cassian, gömleğini giymiş, kollarında uyuyan Elysia'yı izliyordu. Güneş doğmaya başlayana kadar uykuya dalmadı, bu yüzden hâlâ onun daha fazla uyumasına izin vermeyi düşünüyordu.
''Sanırım biraz daha uyumasına izin vermeliyim...''
Ancak eli dinlemedi. Uyuyakalmış olan Elysia, bir şeyin sırtını sürüklediğini hissedince titredi. Elini kaldırdı ve göğsünü itti ama Cassian'ın beline dolanan eli daha da sıkılaştı.
"Ha-"
Yüz üstü yatan Elysia yüzünü onun göğsüne sürttü. Ağzının kenarı biraz yukarı kalkmıştı.
'Bacaklarını dışarı çıkarıp belini biraz kaldırsa...'
Cassian kafasına dolan düşünceler karşısında içini çekti, elinin tersiyle yüzünü kapattı.
"Hmm…"
Elysia'nın vücudunda dokunduğu yerler canlıydı. Cassian artık uyuyamadı ve Elysia'nın gözlerini açmasını bekledi.
***
Cassian ve Elysia, boyun eğdirme grubunun yoluna katılmaya çalıştı ama başaramadılar. Çünkü beklediklerinden iki gün daha fazla zaman aldılar.
Bu sayede zapt etme ekibi kampa vardıklarında yerleşip kışlayı kurmak zorunda kaldı.
Elysia nihayet görünür hale gelen kampa baktı ve inleyerek konuştu.
"Gerçekten mi."
Cassian yüzsüzce gülümsedi, önce atından atladı ve elini ona uzattı.
Cassian'ın arkasından iki şövalye yaklaşıyordu.
Sadece iki kişi olduklarında, Elysia genellikle attan kendi başına atlardı ama diğerlerinin onu kırılgan bir büyücü olarak göreceklerini biliyordu.
"Teşekkür ederim." Elysia onun elini tuttu.
Onlara bakan tarafın bakışları tuhaf bir ışık saçıyordu. Her ne kadar oldukça belirsiz olduğundan kesin olarak belirlemek zor olsa da, çok doğal ve samimi görünüyorlardı. Sevgili oldukları belliydi ama Esteban Şövalyeleri, liderlerinin görünüşüne yabancıydı.
Elysia kendisine yağan bakışları umursamadan kendi kışlasını bulmak için harekete geçti.
Karşısında parlak sarı saçlı güzel bir kadının kendisine doğru koştuğunu gördü. Lumiere Blanch'tı bu.
"Leydi Lowell! Güvendesin!"
"Uzun zamandır görüşemedik."
Lumiere gözlerini nazikçe kapadı ve sanki onu karşılıyormuş gibi Elysia'nın elini tuttu.
“Sen de benimle aynı kışlayı kullanacaksın. Sana rehberlik edeceğim."
Lumiere nazik bir sesle konuşurken liderliği ele aldı.
Biraz aşırı hissedecek kadar samimi davranması rahatsız ediciydi ama Elysia onun ayak izlerini takip etti.
Kışlanın içi beklenenden daha büyüktü. Küçüktü ama iki yatak ve yatakların arasında katlanır bir masa vardı. Elysia kendi yatağı gibi görünen yere gitti ve oturdu.
“Herkesin sağ salim kurtarıldığını duydum. Çok memnun oldum."
"Teşekkür ederim. Kışlayı tek başına hazırlamak zor olmuş olmalı.”
“Diğer insanlar yardım ettiği için o kadar da zor olmadı.”
Lumiere omuzlarını silkiyor.
'Elbette bunu kendi başına yapmana izin vermezler.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampirBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...