Lloyd, soğuk terler içinde, sıkıntılı bir yüzle Cassian'a bir rapor yazıyordu.
Sonunda çalışma alanı ofise taşındı ama tuhaf davranmadan edemedi. Çünkü efendisi, uyuyan karısına arsız bir yüzle sarılırken, kâğıtlara bakıyordu.
Sanki Cassian onun hanımefendiye bakışından hoşlanmamış gibi gözlerinin ona hemen bakışlarını başka yöne çevirmesini söylediğini hissedebiliyordu.
Lloyd ağlıyordu ve raporu yavaşça ustaya verdi.
Cassian'ın bacaklarının üzerine oturan ve kollarında kilitli uyuyakalan Elysia gözlerini açtı. Gözlerini yavaşça kırpıştırdı ama Lloyd'un gözleri ile kendisininki buluştuğunda gözleri genişledi ve Cassian'a bakmaya başladı.
Kıvılcımlar patlamadan önce Lloyd aceleyle ofisten çıktı.
"Hayır, uykuya daldığımda beni yatağıma yatırman gerekiyor. Ha…? Bu nedir?"
Cassian'a yumruk atan Elysia, elindeki kağıtları kaptı. Bu sırada sanki belgelere bakması normalmiş gibi belini sıkmaya başladı.
Elysia kağıtlara bakarken gözlerini kıstı.
Belge, İmparatoriçe'nin ebeveynleri Marquisate Rite ve Marquisate Blanc'ın imparatorluk ailesine iflas başvurusunda bulunduğunu gösteren bir rapordu.
Aman Tanrım. Soylu bir aileyi iflasa sürüklemek gerçekten mümkün mü?
"Gerçekten…"
"Keşke bana bir öpücükle iltifat etsen."
Kağıtları bıraktı ve Cassian'ı görmek için vücudunu hafifçe çevirdi. Elysia daha sonra elini kaldırdı ve yanaklarını kapatıp gözlerini şiddetle genişletti.
"İkinci Prens'e dokunulmamalı."
“Arabaya çarpan İkinci Prens mi?”
"Hayır... neden böyle?"
Ramote, Elysia'ya Cassian'ın arabaya çarpan suçlunun kim olduğunu bildiğini söyledi. Ayrıca listede kendisine verdiği kara büyünün izlerinin olacağına dair bir hikaye vardı.
"O halde, şimdi Yaşlı Adam bunu araştırıyor... Çılgın..."
“Her şeyi söylemenin zamanı geldi, Elysia.”
Cassian nazikçe çenesini tuttu ve bakışlarıyla buluştu.
Bu bakış karşısında Elysia'nın ağzı seğirdi. Nereden başlayacağına ve ne kadar ileri gitmesi gerektiğine karar veremiyordu. Bu nedenle bakışlarından kaçındı ve endişeyle gözlerini tekrar devirdi.
Cassian onu hafifçe öptü.
"Her şey olduğu gibi."
Elysia'nın vücudu sanki onun düşüncelerini okuyor ve konuşuyormuş gibi kasıldı. Ramote'nin bildiklerini bildiği kadar, onun ne bilmesi gerektiğini de merak ediyordu ve düşüncelerini söylememesi gereken şeylere yöneltmişti.
Sonra Cassian sanki bu düşünceyi anlamış gibi sözlerini söyledi.
"Eğer konuşmazsan, muhtemelen yakında İkinci Prens'in cenazesine katılmak üzere başkente gideceğim."
Endişelenmemesini ve her şeyi hemen anlatmasını istedi.
Cassian'ın sesi sertti ve yalan yokmuş gibi görünüyordu.
Sonunda Elysia yukarıdan aşağı inerken küçük bir nefes verdi. Cassian kollarını tekrar onun beline doladı ve gözlerini ona göndererek buna izin vermesini söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...