Geçtiğimiz birkaç gün içinde Elysia, kendisiyle nişanlanabilecek kişileri topladı.
Yakın zamanda bir büyücü olduğu ve öğretmeninin Ramote olduğu ortaya çıktığından çok konuşulan bir konuydu.
Sadece her türlü davet yağmıyordu, aynı zamanda diğer ülkelerde de evlilik konuşmaları yapılıyordu.
'Zamana bakın. Ah."
Bunların arasında İmparatorluk ile dostane bir ilişki içinde olacak iyi birini arıyordu.
Elysia, kendisiyle birlikte listesi üzerinde çalışan çalışanına ağzını açtı.
"Peki ya babam?"
"İki gün önce programını bitirmek için acele ettiğini onunla iletişime geçmemden sonra bir daha iletişim kurulmadı."
"Bağlantı yok?"
“İletişim aracında bir sorun varmış gibi görünüyor. Dylan Krallığı'na derhal iletişime geçilmesini isteyen bir mesaj bıraktım."
Elysia başını salladı.
Eğer bu işe yaramazsa Ramote Dylan'ın krallığındaydı, o yüzden onunla iletişime geçmeyi düşündü.
Aile ve varis aynı anda bulunmadığından, aile içi konularda karar verme yetkisi doğal olarak Elysia'ya geçti.
Yani kendi başına nişanlanabiliyor veya evlenebiliyordu.
İmparatorun da işbirliği yapması şartıyla.
Genellikle bu durum gelse bile İmparatorun bunu beklemeye alması olağandı.
Yine de babasını bulması gerekmesinin nedeni biraz tavsiye alabilmekti.
"Hanımefendi, Ekselansları ile iletişime geçene kadar beklememiz gerekmez mi?"
"Listeyi yap yeter."Çalışan, özellikle aile üyesi olmadan Elysia'nın konuşabileceği birini bulma konusunda endişeli görünüyordu.
'Olanlarla ilgili her şeyi açıklayamam.'
Elysia içini çekti.
"Yalnızca diğer ülkelerdeki yüksek rütbeli soylular ve siyasi evliliğe layık olanlar."
"Tamam aşkım. ”Ne kadar düşünürse düşünsün Cassian gibisi yoktu.
Başka bir ülkenin kraliyet ailesiyle veya soylularıyla evlenmek son çare olarak görülüyordu.
Aralarında bir mesafe vardı, bu yüzden sık sık buluşmak zorunda kalmıyorlardı ve iki kahraman oluşana kadar düğünü erteleme avantajına sahip olmalarına rağmen, bir ayrılığı varsaymanın kolay olup olmayacağı belli değildi.
Bir sorun olduğunda, onu temizlemek ve tekrar yola devam etmek çok zordur.
***
İmparatorun verdiği on günün yarısı geçti bile.
Elysia da gergin hissediyordu.
Henüz bunu söyleyebileceği birini bulamadı ve Revos da görüşme talebine yanıt vermedi.
Zar zor uyum sağlayan bir aday vardı. Dylan Krallığı'nda bir asilzadeydi ama bazı hoş olmayan yanları da vardı.
Profilde herhangi bir sorun yoktu ancak hizmetçilerin toplu şikayette bulunduğu bir durum olduğu bilgisi vardı.
Buradan öğrenmek için zaman kısıtlıydı, bu yüzden öğrenmek için babası ve Ramote ile temasa geçti, ancak ulaşamadı.
Yine tek bir yol vardı. Elyssia yüzük taktığı eline baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...