Elysia, kendisine bakan Cassian'ın bakışlarının sırtına döndüğünü gördü. Bakışlarını takip etti ve başını çevirdiğinde ikisi de atlarından aceleyle inen iki adamı gördü.
Gözlüklü bir adam ve kahverengi saçlı bir adamdı.
"Leydi Elysia!"
Yeşil gözlere bakarken ona seslenen bir geyik gibi başını eğdi.
Onu da tanıyor gibiydiler.
Gözlüklü adam ne zaman bir hareket yapsa, kulenin tepesine oyulmuş sihirli daire çatlıyor ve dünyanın sığ bir şekilde titrediğini hissediyordu.
'O bir büyücü.'
"Çok çabuk geldin."
Somurtkan ve dilini sıkan Cassian, tekrar bileğine bakarken kaşlarını çattı. Daha da uzanıp bileğine baktı. Omzundan daha fazla kan damladığı görülüyordu.
Elysia elini salladı, dedi.
"Beni hemen yere indirin. İlk yardım yapmalısın…?”
Her ne kadar isteksiz görünse de Cassian, gözleri yaralarını delerken onu tereddütle indirdi. Zaten çok fazla kan dökülmüştü, bu yüzden tehlikeli olmazdı.
“Affedersiniz, lütfen bu kişiye yardım edin. Omzunda yara var..."
Acilen yardım isteyen ses, sonunda giderek daha ıslak hale geldi.
Yaklaşan iki adam şaşkın ifadelerle kendilerine bakıyorlardı.
"Az önce bana af mı dedi?"
“Leydi Elysia…?”
İki adam ciddi ifadelerle yaklaştılar ve Cassian'a bakmadan ona baktılar. Elysia kaşlarını oynattı ve sırasıyla onlara ve hui'ye baktı.
"Efendim Ramote."
“Öyle olmasa bile göreceğimi düşündüm. Hanımın söyledikleri çok saçmaydı.”
Elysia, Ramote'nin Cassian'ın omzunu incelemesini izledi. Kanaması durduğunda Ramote çantasını karıştırdı, bandajını çıkardı ve Ryan'ın kollarına attı.
Ryan, Cassian'ı bandajlarken Remote iç geçirdi ve bileğini tuttu.
Elysia yüzünü buruşturdu ve inledi.
"Ah... acıyor."
Bileğinin içi etinin ötesine geçmişti ve yırtılmış gibi görünüyordu.
Remote, onun bileğini inceleyerek dilini şaklatmaya devam etti. Büyü bileğini sarmış gibiydi ve bileğine kazınan kırmızı büyü solup yok oldu.
İçini çekti ve Elysia'ya şöyle dedi:
"Kedi nerede?"
"Kedi…?"
Elysia duyduğu sorunun doğru olup olmadığını sorduğunda başını salladı.
Bir kedi?
Remote dilini şaklattı ve arkasındaki kuleye baktı.
"Orada olmalı."
İki adamın ortadan kaybolmasını izlerken Cassian nazikçe çenesini tuttu ve ona bakmasını sağladı.
"Elysia."
Sesini duyunca çıplak tenine dokunmanın verdiği hisle vücudunu kastı.
Cassian gömleğini çıkardı ve sadece bandajları olan ceketini giydi. Gülümsedi ve ona sıkıca sarıldı.
"Hey... Sanırım onu tanıyorum ama hatırlayamıyorum."
"Öyle görünüyor."
Cassian hafifçe gülümsedi ve onu belinden ve dizlerinin altından yakaladı. Elysia onun omzuna baktı ve şaşkınlıkla bağırdı ama o umursamadı ve yoluna devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...