"Evet."
Cassian onu biraz daha yakından görmek isteyerek mesafeyi yavaşça kapattı.
Sormak istediği o kadar çok şey vardı ki, söylemek istediği o kadar çok şey vardı ki. Eğer ona yaptığı her şey onun isteğiyse, bunu yapmanın sebebinin ne olduğunu bilmek istiyordu.
Ama aynı zamanda bilmek de istemiyordu. Cevabın portredeki adamla aynı görünmesi olmasından korkuyordu. Cassian onunla karşılaştığı anda böyle hissetti... portredeki adamı aradığı için değil, kendisini ziyaret ettiğini umduğu açgözlülük.
"Şimdi mi geldin?"
Onu aramaya başlaması çok uzun sürmedi ve o da onu suçladı. Belki de onu daha erken bulmak istiyordu. Eğer öyleyse, bu toplantı biraz daha erken mi yapılırdı…?
“Bilerek saklanmadın, değil mi?”
'Gizle' ifadesi yanlış olabilirdi çünkü saklanacak bir nedeni yoktu. Karşısındaki kadın artık onu aramıyordu. Bunun üzerine midesinde garip bir şekilde burkulan duygular vücudunu gerdi.
"Saklamak?"
Hoşnutsuzluğunu gizlemeyen bir ses geri döndü. Yanlış bir şey mi söyledi…?
Bu sözler söylendikten hemen sonra olmasına rağmen gecikmiş bir pişmanlık sel gibi geldi. Cassian yavaşça ve dikkat çekmeden uzaktan onun figürünü yakaladı. Birbirine bakarken garip bir şekilde sapmış bir odak gördü.
Karşısındaki kadının portredeki adama onun üzerinden baktığını fark etti.
"Kime bakıyorsun?"
Sebebin bu olup olmadığını merak eden kızgınlıkla dolu bir ses çıktı. Duygularını bu şekilde göstermemeliydi ama bunu zaten yapmış olması komikti.
Cassian elini uzattığında ona ulaşabilecek durumda olduğundan bir adım geri çekildi.
"Ben o adam değilim."
Bu sözleri duyunca kırmızı gözler ondan uzaklaştı. Cassian onu tekrar görme isteğine direndi.
Düşünmesi bile çok tuhaf bir şeydi. Şu andaki durumun kendisi, gerçek dışı gibi gelen bir dizi tuhaf şeyden oluşuyordu. Ve bir süre önce, elbisesini sıkıca saran el çok endişe vericiydi. Güçlü elini, gücünden beyazlaşana kadar tutmak istiyordu... böyle.
'Deli…'
Durumumu hemen kabul etti.
Bir noktada Cassian, onun buluşmasına izin vermesini bekledi ve onunla tanışacağı günü beklerken yaşadığı birçok duygu, tek bir duyguda birleşti. Daha önce hiç böyle olmamıştı, dolayısıyla bunun bir yanılsama ya da inkar olmasının imkânı yoktu.
İlk defa bu kadar yoğun bir şey hissetmişti.
"Bayan?"
Cevap vermediği için onu aradı.
Sıradan biri değildi ama ona büyücü demek komikti. Adını bilmediği için bu gerçeği bir kez daha teyit etmek zorunda kalmak felaketti. Belki onun hakkında her şeyi biliyordu ama o onun hakkında hiçbir şey bilmiyordu.
"Elysia."
“ Ah... ”
İsmini ona verdi mi? Yoksa adı değil de soyadı mıydı?
'…Elysia.'
Cassian sesini yuttu ve ismi tekrar tekrar ağzında tuttu.
Elysia kocasına elini uzatmadan önce bir an tereddüt etti ve Cassian bu fırsatı değerlendirip bileğini yakaladı. Hemen pişmanlık duydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakterlerle İlgilenmiyorum
VampireBen romandaki kötü adamın bedenine sahip olan bir vampirim. Huzur içinde yaşayabilmek için sessizce yaşamak istiyorum. Esteban Dükü'nü gördüğümde bütün mantığımı kaybedip boynunu ısırdım. Esteban Dükü imparatorluğun en büyük figürü. Bu arzuyla savaş...